۱
اختصاصی// حداد عادل:

ادعاهای اوباما در برابر ایران تنها برای رهایی از شکست حزب دموکرات است

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۵
ادعاهای اوباما در برابر ایران تنها برای رهایی از شکست حزب دموکرات است
غلامعلی حداد عادل، رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفتگو با خبرنگار «تعادل»، در واکنش به گستاخی غربی‌ها به‌ویژه اوباما در رابطه با مسائل هسته‌ای کشورمان گفت: ادعای اوباما در رابطه بااینکه تحریم‌های فلج‌کننده باعث شد تا ایران بر سر میز مذاکره بنشیند مصرف داخلی برای اوباما دارد و به‌نوعی تلاش برای رهایی از شکست حزب دموکرات در آمریکا است.
وی در ادامه به گزارش آژانس هسته‌ای اشاره کرد و اظهار داشت: تاکنون از سوی آژانس هسته‌ای گزارش یک‌جانبه که منافع ایران در آن لحاظ شده باشد مشاهده نکرده‌ایم و گزارش‌ها آژانس در خصوص برنامه هسته‌ای ایران دوپهلو بوده است و در بخشی از گزارش همواره بیان کرده‌اند که ایران به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نیست اما در بخش دیگر آورده‌اند که ولی ما در خصوص بقیه رفتارهای ایران شک داریم.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تأکید بر این مطلب که آژانس همچون دیگر نهادها و سازمان‌های بین‌المللی بازیچه دست قدرت‌های بزرگ است، اذعان داشت: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران در تمام مراحل مذاکرات تمام تلاش خود را می‌کنند تا با مقاومت مردم در سر میز مذاکره حقانیت ایران و ملت ایران را به اثبات برسانند.
نماینده مردم تهران در خانه ملت ابراز داشت: نمایندگان و ملت ایران از تیم مذاکره‌کننده خواستار هستند تا در مذاکرات حقوق ملت ایران حفظ کنند.
وی در ادامه در خصوص هجمه‌هایی که جهت بررسی طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در کشور وجود دارد نیز گفت: افرادی که درزمینهٔ طرح آمران به معروف و ناهیان از منکر ایراد می‌گیرند و از آن انتقاد می‌کنند قطعاً اگر این طرح نیز مطرح نبود بهانه دیگری برای انتقاد از بسیج و موضوع امربه‌معروف و نهی از منکر پیدا می‌کردند زیرا که مشکل آن‌ها با بسیج ریشه عمیق دارد وگرنه بسیج در طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر بسیج کاری نداشته و ندارد.
کد مطلب : ۱۲۳۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.