۰
سپاهان 1- 1 پرسپولیس

فغان از فغانی!

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۸
فغان از فغانی!
به گزارش عصر تعادل، دیدار معوقه تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس از هفته دوازدهم لیگ برتر ساعت 16:10 دیروز با قضاوت علیرضا فغانی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز شد. این دیدار حساسیت‌های بالایی داشت. دو تیم در رتبه‌های دوم و سوم جدول بودند و هیچکدام از آن‌ها تا این هفته شکستی را در کارنامه خود نمی‌دیدند.
 
بازی در نیمه نخست متعادل دنبال شد و غیر از چند صحنه معدود دروازه‌ دو تیم چندان تهدید نشد. در این نیمه حرکت زیبای میلاد محمدی و دریبل زیدانی‌اش او را با بیرانوند تک به تک کرد اما ضربه  آرام این بازیکن را سنگربان پرسپولیس درازکش مهار کرد.
 
در نیمه دوم، سپاهان بازی بهتری به نمایش گذاشت. سرانجام دقیقه 74 تیم میزبان به یک اوت دست پیدا کرد. پرتاب بلند سپاهانی‌ها را بیرانوند ناقص دفع کرد تا توپ به کی‌روش استنلی برسد. پاس به عقب این بازیکن را عزت‌الله پورقاز با ضربه‌ای وحشتناک به درون دروازه پرسپولیس فرستاد تا بیرانوند تنها تماشاچی فروریختن سنگرش باشد.
 
بعد از این گل سپاهان به لاک دفاعی فرو رفت و پرسپولیس با بازی مستقیم سعی در رسیدن به دروازه پیام نیازمند را داشت. دقیقه 84 نعمت‌اللهی در موقعیتی بسیار مناسب توپ را به دروازه سپاهان شلیک کرد که با دفع ناقص نیازمند روبرو شد و توپ مقابل دروازه خالی جلوی پای گادوین منشا و علی علیپور بیفتد اما درنگ مهاجمان پرسپولیس باعث شد نیازمند این توپ را جمع کند.
 
چهاردقیقه بعد پرسپولیس به یک ضربه کرنر دست یافت. ارسال پرسپولیسی‌ها روی دروازه با خطای منشا روی خالد شفیعی همراه بود اما فغانی نه  تنها  این خطا را اعلام نکرد، بلکه با نشان دادن نقطه پنالتی صدای سپاهانی‌ها را درآورد. او معتقد بود ضربه سر سیدجلال حسینی به دست کی‌روش استنلی برخورد کرده است. علیپور پشت توپ ایستاد و با وجود حرکت خوب نیازمند توپ را به کنج دروازه سپاهان فرستاد تا بازی را به تساوی بکشاند.
 
در دقایق تلف شده بازی کی‌روش استنلی که به شدت از تصمیمات فغانی عصبانی بود در یک درگیری با کارت قرمز داور روبرو شد. فغانی در ادامه کمال کامیابی‌نیا را هم اخراج کرد تا دو تیم 10 نفره بازی را به پایان برسانند.
 
با این نتیجه سپاهان 30 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر صدر جدول را از پدیده گرفت. پرسپولیس هم با 28 امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت.
 
 
 
کد مطلب : ۱۴۴۷۶۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.