۰
میدان جنگ، خالی از سرباز شد!

برسی نمرات بازی BATTLEFIELD V از دیدگاه سایت های معتبر

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲
برسی نمرات بازی  BATTLEFIELD V از دیدگاه سایت های معتبر
بخش سرگرمی و تکنولوژی عصر تعادل : سری بتلفیلد همواره بین بازیکنان عناوین شوتر و سبک اول شخص، مورد استقبال قرار گرفته و دارای طرفداران بسیاری بوده است.پس از عنوان موفق بتلفیلد 1 همه منتظر شاهکار دیگری از استودیو DICE و کمپانی EA بودند، با معرفی و تریلرهای اولیه بسیاری دلگرم و بسیاری دلسرد شدند!
خیل عظیمی از طرفداران و بازیکنان صبر پیشه کردند تا پس از تجربه <بتای> بازی تصمیم خود را در مورد خرید و یا عدم خرید این عنوان بگیرند.پس از در دسترس قرار گرفتنِ بتا،نقدهای منفی بسیاری در مورد بازی صورت گرفت و شرکت دایس قول رفع مشکلات بازی را به تمامی بازیکنان داد.
بتلفیلد 5 امروز عرضه شد و نمره های مختلفی از منتقدهای گوناگون در سایت متاکریتیک دریافت کرد
حالا باهم به برخی نقدهای کوتاه  میپردازیم :
GameSpace :
بتلفیلد 5 همه چیز را بر روی میز قرار داده.داستان تک نفره فوق العاده،گیم پلی عالی و شخصیت سازی سفارشی بی نظیر همه چیز را برای شما به وجود آورده است
امتیاز : 95

PCGamesN :
بتلفیلد 5 در حال حاضر بهترین قسمت تک نفره را مابین تمامی عناوین این سری در اختیار دارد.رنگ آمیزی و طراحی فوق العاده زیبا،وحشت جنگ را برای شما تداعی میکند و شما را تحت تاثیر قرار میدهد
امتیاز : 90

GameSpot :
سری بتلفیلد دارای یک فرمول برنده است که نسخه جدید آن زیاد هم از آن دور نشده.مود Conquest با فهرست نقشه ها همخوانی ندارند با این حال در مود Grand Operations و دیگر مودهای موجود لحظات زیبا و به یاد ماندنی خلق میشود.
امتیاز : 80

IGN :
یک بازی خوب ولی ناقص که سعی میکند مشکلات و کمبودهای بتلفیلد 1 را جبران کند ولی موفق نشده است!
امتیاز : 80

PC Gamer :
سری بتلفیلد همیشه لبریز از صحنه های بینظیر و هیجان انگیز بوده است ولی در این نسخه انتظار نداشته باشید که این سری دوباره ظهور کند!
امتیاز : 79

Digital Trends :
بتلفیلد 5 نمیتواند مانند بتلیفلد 1 تاثیرگذار باشد.اگر طرفدار عنوان قبلی استودیو دایس هستید باید بدانید که با گسستگی های بسیار چشمگیر روبرو میشوید.
امتیاز : 60

عنوان بتلفیلد 5 روی سه پلتفرم اجرا و امتیازدهی شده که شرح زیر است:
پلی استیشن 4 
امتیاز : 75
اکس باکس وان 
امتیاز : 79
کامپیوترهای شخصی
امتیاز : 81

در کل این نسخه نتوانست نظر منتقدان و همچنین طرفداران این مجموعه را جلب کند و بنظر میرسد در این برهه زمانی از رقیب دیرینه خود یعنی کال اف دیوتی شکست خورده است!
کد مطلب : ۱۴۴۳۰۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.