سامپائولی: کار سویا هنوز تمام نشده است

18 آذر 1395 ساعت 12:33

سرمربی تیم فوتبال سویای اسپانیا به بازیکنانش گوشزد کرد که به هیچ وجه نباید به خاطر صعود به جمع ۱۶ تیم مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا اشباع شوند و مأموریت خود را پایان یافته تلقی کنند.


به گزارش عصر تعادل، در آخرین هفته از رقابت های گروه هشتم لیگ قهرمانان اروپا، لیون فرانسه در حالی از حریف اسپانیایی خود میزبانی می کرد که برای صعود به مرحله حذفی این بازیها به پیروزی با دو گل برابر سویا نیاز داشت تا به عنوان تیم دوم گروه به جمع ۱۶ تیم در مرحله حذفی راه یابد اما در پایان بازی این شاگردان سامپائولی بودند که با کسب تساوی بدون گل موفق شدند صعود خود را از این مرحله قطعی کرده و تیم لیون هم به عنوان تیم سوم گروه راهی لیگ اروپا شد.
 
خورخه سامپائولی پس از این تساوی موفق شد سویا را پس از شش سال به مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا هدایت کند؛ وی معتقد است چنین دستاوردی توانایی و قابلیت های تیمی آنها را نشان می دهد. وی در نشست خبری پس از بازی گفت:
 
سویا باید پیش از این صعود خود را به مرحله بعدی مسجل می کرد، اما زمانی که موفق به صعود از مرحله گروهی می شوید، ارزش آن را به خوبی درک می کنید. از اینکه در این تورنمنت بسیار مهم موفق شدیم به مرحله بعدی صعود کنیم خیلی خوشحالم. اما نباید به همین اندازه اکتفاء کنیم و به خاطر صعود تا این مرحله اشباع شویم. 
 
سامپائولی: کار سویا هنوز تمام نشده است
 
هدف ما باید صعود از جمع ۱۶ تیم و رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی باشد. خیلی مهم است که این ایده را در ذهن خود نگه داریم که باید در هر دو رقابت (هم لالیگا و هم لیگ قهرمانان اروپا) همچنان امیدوار باشیم و با تمام وجود مبارزه کنیم.
 
سامپائولی آرژانتینی در مورد حریفان احتمالی در مرحله یک هشتم نهایی هم اینگونه اظهار نظر کرد:
 
تمامی حریفان در این مرحله سخت و دشوار خواهند بود، اما مطمئن هستم که تیم ما در این مرحله با تمام وجود به رقابت با حریف خواهد پرداخت و هواداران خود را هیجان زده خواهد کرد.


کد مطلب: 99254

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/99254/سامپائولی-کار-سویا-هنوز-تمام-نشده

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir