بررسی وضعیت نهایی مرحله گروهی لیگ قهرمانان

18 آذر 1395 ساعت 11:48

شب آخر از دور گروهی لیگ قهرمانان انجام شد و تکلیف ۱۶ تیم راه یافته به مرحله بعدی رقابت ها مشخص شد.


به گزارش عصر تعادل،در شب آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان دورتموند موفق شد در سانیتاگو برنابئو با گل دقایق پایانی مارکو رویس رئال مادرید را متوقف کند و به عنوان تیم اول راهی مرحله بعدی رقابت ها شود. در یکی از دیگر دیدارهای حساس امشب که نتیجه جالبی در آن رقم خود پورتو در دراگائو میزبان لستر سیتی بود و در پایان با نتیجه ۵-۰  قهرمان فصل گذشته لیگ برتر را در هم کوبید.
 
در پایان مرحله گروهی تیم های آرسنال، ناپولی، بارسلونا، اتلتیکو مادرید، دورتموند، لستر سیتی، یوونتوس و موناکو به عنوان تیم های اول جدول راهی مرحله بعدی رقابت ها شدند. این ۸ تیم در مرحله بعدی به مصاف تیم های دوم خواهند رفت اما با تیم های هم کشور و هم گروه برخورد نخواهند کرد.
 
تیم های دوم چند تیم سرشناس را در بین خود می بینند که می توانند برای تیم های اول حریفانی سرسخت باشند. ۸ تیمی که به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی شدند عبارتند از؛ بایرن مونیخ، منچستر سیتی، رئال مادرید، پاریسن ژرمن، بایر لورکوزن، پورتو، بنفیکا و سویا.
 
همچینن ۸ تیم با سوم شدن در گروه خود جواز حضور در لیگ اروپا را بدست آوردند و شانس آن ها برای حضور در رقابت های اروپایی کماکان ادامه خواهد داشت. تیم های مونشن گلادباخ، کپنهاگن، لیون، روستوف، لژیا ورشو، تاتنهام، بشیکتاش و لودوگورتس هشت تیمی هستند که در مرحله بعدی لیگ اروپا به میدان خواهند رفت.


کد مطلب: 99249

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/99249/بررسی-وضعیت-نهایی-مرحله-گروهی-لیگ-قهرمانان

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir