ترافیک سنگین در چالوس،اصفهان و تهران تا قزوین

27 تير 1394 ساعت 22:15

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک سنگین در محدوده شهر گیلاوند خبر داد و گفت: در آزادراه‌های تهران -کرج، کرج ـ قزوین و همچنین در محور چالوس و استان اصفهان ترافیک نیمه سنگین وجود دارد.


سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با فارس،‌ در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: هم‌اکنون در محورهای مواصلاتی استان‌های گیلان، مازندران و خراسان شمالی، بارش پراکنده باران جریان دارد.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: ترافیک در محدوده شهر گیلاوند در استان تهران سنگین گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی به ترافیک نیمه سنگین موجود در محور کرج ـ چالوس پرداخت و ادامه داد: از ابتدای محور کرج ـ چالوس تا تونل شماره ۵، ترافیک نیمه سنگین است.

وی گفت: در آزادراه تهران ـ کرج از محدوده شهرک خاتم تا پل فردیس و همچنین در آزادراه کرج ـ قزوین محدوده امامزاده طاهر تا پل حصارک نیز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

این مقام ارشد راهور ناجا به ترافیک نیمه سنگین در استان اصفهان پرداخت و خاطرنشان کرد: در محور استان اصفهان ـ شهرکرد و همچنین محور نجف‌آباد ترافیک نیمه سنگین وجود دارد.


کد مطلب: 50969

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/50969/ترافیک-سنگین-چالوس-اصفهان-تهران-قزوین

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir