دبیرکل جنبش انصار الله یمن:

کشورهای عربی و اسلامی بی تفاوت نسبت به مردم فلسطین هستند

30 فروردين 1403 ساعت 18:34

دبیرکل جنبش انصار الله یمن در تازه‌ترین سخنرانی خود درباره تحولات منطقه و فلسطین اشغالی گفت: موضع رسمی اکثر کشورهای عربی و اسلامی بی تفاوتی در قبال کمک به ملت فلسطین بوده است.


به گزارش عصر تعادل، به نقل از المسیره، دبیرکل جنبش انصار الله یمن درباره تازه‌ترین تحولات منطقه و فلسطین اشغالی سخنرانی کرد.

«سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» در این سخنرانی گفت: مردم فلسطین در حالی که مجاهدت و صبر پیشه کردند و از ظلم و محاصره و گرسنگی رنج می‌بردند، ماه رمضان را روزه گرفتند و آن را گرامی داشتند. با استناد به تمام ملاحظات، یاری مردم فلسطین مسؤولیت بزرگی بر گردن امت است.

وی افزود: موضع رسمی اکثر کشورهای عربی و اسلامی بی تفاوتی در قبال کمک به ملت فلسطین بوده است. برخی کشورها سهل انگاری می‌کنند، عده‌ای در تجاوز هم‌دست هستند و برخی هم به دشمن در جنبه‌های مختلف کمک می‌کنند و با آن شریک هستند. این طبقه بندی در واقعیت امت مسأله جدیدی نیست، بلکه در سنت خداوند متعال در طول تاریخ وجود داشته است.

الحوثی خاطرنشان کرد: جریان تکفیری یک جریان فتنه‌گر بزرگ است که ده‌ها هزار نفر به آن تعلق دارند، اما حرکت آن تحت عنوان جهاد در مسیر اشتباه است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 157295

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/157295/کشورهای-عربی-اسلامی-بی-تفاوت-نسبت-مردم-فلسطین-هستند

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir