۰

جریمه ورود به طرح زوج و فرد ۵ برابر شد

تاریخ انتشار
شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۱۵
جریمه ورود به طرح زوج و فرد ۵ برابر شد
این درحالی است که معمولا در روزهایی که هوای پایتخت آلوده است طرح زوج و فرد از درب منازل اجرایی می‌شود و بر اساس بخشنامه جدید کارگروه اضطرار آلودگی هوا این مبلغ 81 هزار تومان افزایش یافته و با این وجود از این به بعد مبلغ جریمه برای ورود به طرح زوج و فرد 105 هزار تومان خواهد بود.
 
گفتنی است رئیس پلیس پایتخت چند روز پیش اعلام کرد که جریمه 20 هزار تومانی تناسبی با تخلف ندارد و فاقد بازدارندگی است و برای اجرای بهتر طرح زوج و فرد از درب منازل این میزان باید افزایش پیدا کند.
 
سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پیرو مصوبات کار گروه شرایط اضطرار آلودگی هوا، مبلغ جریمه طرح زوج و فرد به ۱۰۵۰۰۰ تومان افزایش یافت.
 
جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل در روز‌های یکشنبه و دوشنبه همین هفته خبر داد.
 
وی افزود: بر این اساس تردد خودرو‌های متخلف از ضوابط فوق از طریق دوربین‌ها ثبت و توسط پلیس راهور مبلغ ۱۰۵۰۰۰ تومان اعمال قانون خواهند شد.
کد مطلب : ۱۵۵۶۲۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}