۰

سوال مهمی که گل محمدی بی پاسخ گذاشت!

تاریخ انتشار
شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۱
سوال مهمی که گل محمدی بی پاسخ گذاشت!
سیامک نعمتی با نظر کادرفنی پرسپولیس در لیست مازاد این تیم قرار گرفت، اما درحالی‌که محمد محمدی معاون ورزشی این باشگاه بعد از بازی با ذوب‌آهن اعلام کرد که تکلیف این بازیکن به زودی مشخص می‌شود، سرمربی پرسپولیس نظر دیگری دارد. یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از بازی با ذوب‌آهن اعلام کرد که جدایی سیامک نعمتی از پرسپولیس قطعی شده و او به دنبال تیم آینده خود است.
در روزهای اخیر تلاش‌هایی صورت گرفت تا گل محمدی از تصمیمی که درباره نعمتی گرفته صرف نظر کند اما صحبت‌های سرمربی پرسپولیس نشان داد که او روی مواضع قبلی خود مانده است و جدایی سیامک از پرسپولیس قطعی خواهد بود. گل محمدی در نشست خبری بعد از بازی مقابل ذوب آهن در مورد دلیل جدایی نعمتی و اینکه جدایی او به درخواست خودش بوده یا کادرفنی نخواسته است، پاسخ واضحی نداد و گفت: نمی‌خواهم زیاد در مورد این مسایل صحبت کنم. در هر صورت گاهی بازیکنان بالا و پایین دارند و تیم عوض می‌کنند یا کادرفنی می‌خواهد این اتفاق رخ بدهد، فوتبال حرفه‌ای همین است. سیامک هم در مدت زمانی که در تیم ما بود. عملکرد خوبی از نظر فنی و اخلاقی داشت ولی شرایط متاسفانه برایش طوری رقم خورد که در نهایت از تیم ما جدا شد و برایش آرزوی موفقیت دارم.
این درحالی است که مشخصا این جدایی با درخواست شخص یحیی انجام شده و حتی این تصمیم تعجب خیلی از بازیکنان پرسپولیس را هم به دنبال داشته است. خود سیامک هم باورش نمی‌شد که در لیست مازاد قرار گرفته ولی این اتفاق افتاده و او حالا باید به فکر انتخاب یک تیم جدید برای خودش باشد و دورانش در پرسپولیس به پایان رسیده است.
جدایی نعمتی از پرسپولیس درحالی بعد از ۶ سال اتفاق می‌افتد که این بازیکن طی سال‌های قبل ارتباط بسیار نزدیک و صمیمانه ای با یحیی گل محمدی داشته است. سیامک حتی در تابستان هم پیشنهادات داخلی و خارجی داشت ولی بعد از صحبتی که گل محمدی با او انجام داد، تصمیم به ماندن گرفت و قراردادش را به مدت دو فصل با پرسپولیس تمدید کرد.
 
کد مطلب : ۱۵۵۵۹۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}