۰

سرمربی آمریکا: به دنبال صعود از گروه با این تیم مستعد هستم

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۸
سرمربی آمریکا: به دنبال صعود از گروه با این تیم مستعد هستم
تیم ملی فوتبال آمریکا فردا باید در اولین دیدار خود در جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز برود.

گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا عصر (یک‌شنبه) در نشست خبری خود گفت: ما می‌دانیم ولز تیم خیلی رقابتی و خوبی است. شرایط ذهنی بازیکنانم خیلی مهم است و این شرایط ذهنی است که به آن‌ها اجازه خواهد داد از گروه صعود کنند یا خیر. ما برای جام جهانی یک کاپیتان انتخاب کردیم که آن تایلر آدامز است. ما در ۳ سال و نیم همکاری که با هم داشتیم به خوبی از شرایط و توانمندی‌های او آگاه شدیم و به همین خاطر تصمیم گرفتیم برای جام جهانی او را کاپیتان کنیم.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: ما دومین تیم جوان در این جام هستیم و بعد از غنا جوان‌ترین تیم در این رقابت‌ها هستیم. در طول ۳ سال و نیم حضور من در تیم ملی آمریکا من رشد و تجربه را در تیمم دیدم. دوست داریم به دور حذفی راه یابیم. این تیم آمریکا خیلی ظرفیت و پتانسیل بالایی دارد و دوست داریم تیم را به موفقیت برسانیم. من اعتماد زیادی به این تیم دارم و مطمئن هستم این تیم می‌تواند به موفقیت‌های زیادی برسد، چون خیلی از بازیکنان ما در بازی‌های بزرگ بازی کردند.

برهالتر اضافه کرد: من فکر می‌کنم که ولز دست کم گرفته شده است. این تیم در خط دفاع تیم خیلی خوبی است و بازیکنان باتجربه زیادی دارد. به همین خاطر بازی دشواری در انتظار ماست. ولز در خط دفاع خیلی با نظم است و فوتبال هوشیارانه‌ای بازی می‌کند.

او درباره مصدومیت مک کنی و سرجینیو دست نیز گفت: هر دو بازیکن مصدومیت جزئی داشتند و در روند صعودی بودند و شرایط خوبی دارند و این شانس را دارند تا با ادامه این وضعیت در دیدار فردا به میدان بروند.
کد مطلب : ۱۵۲۷۱۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}