۰
نمایشگاه خودروی پاریس

اونجر شاسی بلند زیبای جیپ و اولین محصول فاقد 4WD (+عکس)

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۵
اونجر شاسی بلند زیبای جیپ و اولین محصول فاقد 4WD (+عکس)
 یکی از محصولات مهم و حاضر در نمایشگاه خودروی پاریس امسال، اونجر جدید جیپ است که حمایت تمام عیار کارشناسان را همراه خود دارد. عملکرد موفق جیپ در طراحی این اونجر که ابعاد جمع و جوری را به عنوان یک کراس اوور ارائه می دهد، از اصلی ترین دلایل این اقبال محسوب می شود.

اونجر 2023 علاوه بر زیبایی طراحی، یک فناورانه مد روز نیز در خانواده جیپ است که در بخش پیشرانه آن از تک موتور الکتریکی 154 اسب بخاری با گشتاور 260 نیوتن متر استفاده شده است.

انرژی مورد نیاز پیشرانه الکتریکی جیپ اونجر از بسته باتری 54 کیلووات ساعت تامین می شود که کاملا در مجموعه استلانتیس مراحل تولید خود را پشت سر گذاشته و یک محصول کاملا داخلی محسوب می شود. باتری مذکور برد حرکتی 400 کیلومتر را در اختیار خودرو قرار می دهد.
باتری لیتیم-یون از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند که بدین ترتیب با استفاده از شارژر 100 کیلوواتی، طی 24 دقیقه ظرفیت باتری از 20 به 80 درصد آن می رسد. اگر عجله هم داشته باشید، تنها 3 دقیقه شارژ می تواند تا 30 کیلومتر حرکت را برای جیپ اونجر تضمین کند.
جیپ اشاره می کند که فناوری باتری تولید شده توسط استلانتیس برای بالغ بر 2 میلیون کیلومتر کارکرد گارانتی می شود. بسته باتری کف خودرو و زیر صندلی های جلو و عقب جانمایی شده است.
جیپ اونجر جدید از منظر ابعاد برابر با 4008 میلیمتر در طول توسعه یافته است. فاصله آن از سطح زمین نیز 200 میلیمتر است.
جیپ اونجر 
ظرفیت قسمت بار جیپ اونجر 380 لیتر گزارش شده است.
جالب آنکه این اولین محصول برند جیپ است که نوع محور جلو بوده و از فناوری های دستیار حرکت در سربالایی و مدیریت پایداری(کشش) الکترونیکی استفاده می کند.
در آینده نزدیک تریم مجهز به 2 موتور الکتریکی با پشتیبانی از سامانه تمام چرخ  محرک نیز توسط جیپ روانه بازار خواهد شد.
کد مطلب : ۱۵۱۱۸۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}