۰

انتشار جزئیات آمار نظامیان مبتلا به کرونا در روسیه

تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۳
انتشار جزئیات آمار نظامیان مبتلا به کرونا در روسیه
به گزارش عصر تعادل براساس آمار دولت روسیه، شمار موارد تایید شده مبتلا به کروناویروس در روسیه تا ۲۶ آوریل به ۸۰ هزار و ۹۴۹ تن و تعداد مرگ و میر به ۷۴۷ تن رسیده است. بیش از ۶۷۰۰ تن نیز در این کشور از بیماری کووید-۱۹ بهبود یافته‌اند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، براساس اطلاعات وزارت دفاع روسیه تا یکشنبه ۲۶ آوریل، بیش از ۸۷۰ نظامی روس تست کرونای مثبت داشته‌اند. این اولین باری است که این وزارتخانه آماری از تاثیر کووید-۱۹ بر ارتش روسیه منتشر می‌کند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: در جریان آزمایش گسترده در میان نیروهای مسلح روسیه در بازه زمانی مارس تا ۲۶ آوریل امسال، ۸۷۴ پرسنل نظامی تست مثبت داشتند. از میان آنها، ۳۱۴ تن در بیمارستان‌های وزارت دفاع تحت مداوا قرار دارند، ۱۷۵ تن در درمانگاه‌های محل خدمتشان به سر می‌برند، شش تن در ساختمان‌های پزشکی سیستم مراقبت بهداشتی مدنی هستند و ۳۷۹ تن در خانه قرنطینه شدند.

آمار دولت روسیه از شیوع کروناویروس در این کشور نشان می‌دهد که ۸۰ هزار و ۹۴۹ مورد تایید شده تا روز یکشنبه وجود دارد. ۷۴۷ تن جانشان را از دست داده‌اند که ۶۶ مورد بیش از روز شنبه است و ۶۷۶۷ تن مرحله بهبودی را طی می‌کنند. از بیش از دو میلیون و ۸۰۰ هزار تن تست کرونا گرفته شده است.
مرجع : ایسنا
کد مطلب : ۱۵۱۱۵۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}