۰

نامه دوم از «اون» بیمار

تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۷
نامه دوم از «اون» بیمار
به گزارش عصر تعادل در حالی که شایعات زیادی در مورد سلامتی "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی در چند روز اخیر در رسانه های منطقه منتشر شده است "رودونگ سینمون" روزنامه رسمی این کشور، برای دومین روز مستمر بدون انتشار عکس یا فیلمی از کیم، به انتشار نامه وی خطاب به کارگران یک مجتمع تفریحی پرداخت تا نشان دهد که رهبر جوان این کشور زنده است و فعالیت های عادی خود را انجام می دهد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، "رودونگ سینمون" روزنامه رسمی کره شمالی در ادامه انتشار نامه ها و مطالب "کیم جونگ اون" رهبر این کشور، امروز دوشنبه نیز گزارش کرد «کیم» در نامه ای از کارگرانی که در ساخت یک استراحتگاه ساحلی در شهر بندری شرقی وونسان کمک کرده اند تشکر کرده است.

کیم در ماه مه سال ۲۰۱۸ از محل ساخت و ساز این مجتمع رفاهی و تفریحی در منطقه توریستی ساحلی وونسان - کالما بازدید کرده بود وی خواستار ساخت یک تفریحگاه ساحلی در سطح جهانی شد تا مردم کشورش از آن لذت ببرند.

علیرغم غیبت دو هفته ای کیم در انظار عمومی که باعث دامن زدن به شایعاتی در مورد وضعیت سلامتی و حتی فوت وی شده است رودونگ سینمون روز گذشته نیز نامه ای از وی منتشر کرد که در آن از کارگرانی که در ساخت سایت «سام جیون» تلاش کرده بودند قدردانی کرده بود.

صفحه فیسبوک منسوب به «کیم جونگ اون» امروز دوشنبه نیز تصویری بدون نوشته از وی منتشر کرد که در حال اسب سواری در یک منطقه سردسیر است تا نشان دهد که کیم هنوز زنده است و شایعات پیرامون مرگش بی اساس است.

انتشار این گزارش ها در میان گمانه زنی ها درباره وضعیت سلامتی کیم جونگ اون است در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر عمل "جراحی قلبی" و حتی "مرگ مغزی" رهبر کره شمالی در شبکه های اجتماعی و برخی رسانه های غربی منتشر شده بود که هیچ منبع رسمی در کره شمالی آنها را تایید نکرده است غیبت دو هفته ای کیم در انظار عمومی باعث دامن زدن به این شایعات شده است.

رهبر ۳۶ ساله کره شمالی آخرین بار در ۱۱ آوریل (۲۳ فروردین) در انظار عمومی ظاهر شد زمانی که در جلسه حزب کارگران کشورش خواستار تدابیر شدید علیه ویروس کرونا شده بود، اما عدم حضور وی در مراسم بزرگداشت ۱۰۸ امین سالگرد تولد "کیم ایل سونگ" در ۱۵ آوریل (۲۷ فروردین)، گمانه زنی هایی را در مورد سلامت وی ‌برانگیخته است وی از زمان تصدی مقام رهبری کره شمالی در اواخر سال ۲۰۱۱، سابقه نداشته است در این مراسم شرکت نکند.

غیبت های کیم از انظار عمومی پدیده نادری نیست، برای مثال وی اوایل سال جاری پس از ۲۱ روز غیبت در انظار حاضر شد در سال ۲۰۱۴ نیز کیم حدود یک ماه از چشم عموم ناپدید شد اما دوباره ظاهر شد بعداً تأیید شد که پزشکان کیستی را از ناحیه مچ پای او خارج کرده اند.

کیم جونگ اون در سال ۲۰۱۱ میلادی و پس از درگذشت پدرش کیم جونگ ایل بر اثر حمله قلبی، به قدرت رسید.
مرجع : ایسنا
کد مطلب : ۱۵۱۱۳۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}