زمان ثبت نام «وام ضروری» بازنشستگان مشخص شد

خبرگزاری ايسنا , 29 فروردين 1399 ساعت 18:03

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اعلام آغاز ثبت نام اینترنتی وام ضروری بازنشستگان کشوری از اول اردیبهشت ماه، از تعویق در کسر اقساط ماه‌های فروردین و اردیبهشت وام ضروری ۷ میلیون تومانی و سهام بیمه ملت بازنشستگان این صندوق خبر داد.


به گزارش عصر تعادل، اکبر افتخاری با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی های انجام شده و موافقت بانک صادرات کسر اقساط تسهیلات قرض الحسنه ۷ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری در ماه‌های فروردین و اردیبهشت به تعویق افتاده و از حقوق بازنشستگان کسر نخواهد شد.
افتخاری همچنین گفت: علاوه بر این، مقرر شد اقساط وام ماه‌های فروردین و اردیبهشت برای آن دسته از بازنشستگانی که سهام بیمه ملت را خریداری کرده اند نیز به تعویق بیفتد و این اقساط از حقوق این افراد کسر نشود.
وی با اشاره به اینکه این موضوع شامل اقساط وام ازدواج فرزندان بازنشستگان نیز می شود، گفت: این تصمیم در چارچوب حمایت از بازنشستگان در شرایط موجود و با همکاری صندوق بازنشستگی و نظام بانکی کشور اتخاذ شده است.
افتخاری با اشاره به صدور احکام سال ۹۹ بازنشستگان کشوری و پرداخت حقوق فروردین ماه همراه با افزایش های ناشی از ۱۵ درصد و همسان سازی گفت: تلاش شبانه روزی همکاران ما در بخش های مختلف صندوق برای سرعت بخشیدن به صدور احکام سال ۹۹ و پرداخت حقوق فروردین ماه براساس احکام جدید که برای نخستین بار صورت گرفت، جای قدردانی دارد.
ثبت نام اینترنتی وام ضروری از اول اردیبهشت
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه از آغاز ثبت نام مرحله دوم وام ضروری ۷ میلیون تومانی از اول اردیبهشت ماه ۹۹ خبر داد و گفت: این وام همانند مرحله نخست، به مبلغ ۷ میلیون تومان، با اقساط ۳۶ ماهه و با کارمزد ۴ درصد است.
افتخاری اظهار کرد: بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری می توانند از روز دوشنبه اول اردیبهشت ماه تا اول خرداد ماه به مدت یک ماه با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی به نشانی cspf.ir به صورت اینترنتی ثبت نام کنند.شرایط دریافت وام ضروری بازنشستگان در صفحه ثبت نام سایت درج خواهد شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، وی تصریح کرد: پس از اتمام مهلت یک ماهه ثبت نام، سوابق متقاضیان از جمله مجموع وام های دریافتی، بهره مندی از سایر تسهیلات، میزان حقوق و ... بررسی شده و با اولویت بندی و براساس میزان اعتبار تخصیصی از سوی بانک صادرات، «واجدین شرایط» تعیین و اسامی آنها از طریق سایت صندوق اعلام خواهد شد.
افتخاری افزود: پرداخت مرحله دوم وام ضروری ۷ میلیون تومانی به حساب واجدین شرایط براساس نوبت بندی و با توجه به سقف تعیین شده توسط بانک عامل به صورت ماهانه انجام می شود.


کد مطلب: 151103

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/151103/زمان-ثبت-نام-وام-ضروری-بازنشستگان-مشخص

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir