۰

لغو پرواز فوق العاده تهران به رم

تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۸
لغو پرواز فوق العاده تهران به رم
به گزارش عصر تعادل سفارت ایران در رم اعلام کرد پرواز فوق العاده روز جمعه رم-تهران به دلیل عدم تمکین برخی از مسافران به پروتکل‌های بهداشتی لغو شد.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در رم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

به اطلاع مسافران محترم خصوصا دانشجویان متقاضی پرواز فوق العاده روز جمعه (۲۹ فروردین ۱۳۹۹ ) ایران ایر می رساند، متاسفانه بدلیل رفتارهای نامناسب عده ای‌از مسافران بازگشتی به کشور در پرواز روز چهارشنبه (۲۷ فروردین) و عدم تکمین مشارالیهم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مقررات قرنطینه‌ای، مسوولان بهداشتی کشور برای حفظ سلامت مسافران، خانواده‌های ایشان و شهروندان ایرانی تصمیم به لغو پرواز روز جمعه گرفتند.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به مشکلات عدیده پیش آمده برای دانشجویان عزیز مقیم ایتالیا و با هدف رفع مشکلات پیش آمده که قبل از هر چیز نیازمند مساعدت و هماهنگی کامل دانشجویان و مسافران پرواز مذکور می‌باشد، سفارت جمهوری اسلامی ایران تمام مساعی خویش را برای حل این مشکل و رفع موانع به کار بسته و در حال پیگیری موضوع می‌باشد.

سفارت ایران در رم اضافه کرد: امید می‌رود، دانشجویان عزیز ضمن امعان نظر جدی در خصوص مشکلات پیش آمده ناشی از اعزام گروه قبلی، نهایت همکاری در اجرای پروتکل های بهداشتی کشورمان را به کار بندند.

این سفارت خاطرنشان کرد هرگونه تصمیم جدید در این ارتباط را همچون گذشته اطلاع‌رسانی خواهد کرد.
مرجع : ایلنا
کد مطلب : ۱۵۱۰۹۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}