۰

سفیر روسیه خطاب به کشورهای جهان: تعصبات خود را کنار بگذارید

تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰
سفیر روسیه خطاب به کشورهای جهان: تعصبات خود را کنار بگذارید
سفیر روسیه گفت: گروه بیست باید نقش رهبری را در ایجاد "چارچوبی مشترک برای واکنش اقتصادی به منظور احیای اقتصاد جهان پس از شوک ناشی از این همه‌گیری" برعهده گیرد.

سفیر روسیه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت درباره بیماری کووید 19 گفت، کشورها باید تعصبات و تردیدهای خود را کنار بگذارند تا کرونا را شکست دهند.

به گزارش ایسنا، واسیلی نبنزیا، سفیر روسیه ر سازمان ملل در جلسه شورای امنیت درباره بیماری کووید 19 گفت: این جنگی علیه دشمنی نامرئی است. برای پیروزی در برابر آن و غلبه بر پیامدهایش باید بر تعصبات، ترس‌ها، نفرت‌ها، بی‌اعتمادی و تردیدهایمان چیره شویم.

به گزارش خبرگزاری تاس، وی همچنین اظهار کرد که گروه بیست باید نقش رهبری را در ایجاد "چارچوبی مشترک برای واکنش اقتصادی به منظور احیای اقتصاد جهان پس از شوک ناشی از این همه‌گیری" برعهده گیرد.

وی ادامه داد: هنوز زمان نتیجه‌گیری و درس گرفتن از این بحران فرا نرسیده است. پس بیایید در این باره عجله نکنیم اما زمان آن نیز خواهد رسید. این محکی برای بلوغ فردی و ملی ما خواهد بود.
مرجع : ایسنا
کد مطلب : ۱۵۱۰۳۲
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}