۰

پیش بینی بیش از 2 هزار قربانی کرونا در کانادا

تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۵
پیش بینی بیش از 2 هزار قربانی کرونا در کانادا
به گزارش عصر تعادل مقامات کانادایی به تشریح دو سناریوی محتمل پرداختند و خاطرنشان کردند که بین ۱۱ هزار تا ۲۲ هزار نفر جان خود از دست خواهند داد. آن‌ها هم‌چنین تعداد کل موارد ابتلا به این ویروس تا پایان بحران را از ۹۳۴ هزار نفر تا حدود ۲ میلیون نفر تخمین زده‌اند.

کانادا پیش‌بینی می‌کند که تا پایان بحران شیوع ویروس کرونا در این کشور، تا ۲۲ هزار قربانی بدهد و به سختی بتواند خسارات وارد آمده به اقتصاد و اشتغال این کشور را جبران کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، مقامات نهاد بهداشتی کانادا اعلام کردند که تا پایان ریشه‌کنی این ویروس، انتظار افزایش شمار قربانیان کرونا تا ۲۲ هزار تن در کانادا را خواهند داشت.

مقامات کانادایی به تشریح دو سناریوی محتمل پرداختند و خاطرنشان کردند که بین ۱۱ هزار تا ۲۲ هزار نفر جان خود از دست خواهند داد. آن‌ها هم‌چنین تعداد کل موارد ابتلا به این ویروس تا پایان بحران را از ۹۳۴ هزار نفر تا حدود ۲ میلیون نفر تخمین زده‌اند.

این مقامات هم‌چنین پیش‌بینی کرده‌اند تا ۱۶ ماه آوریل بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ نفر در کانادا بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست بدهند. تاکنون ۱۸ هزار ۴۴۷ مورد مبتلا به کرونا در کانادا گزارش شده است.

ترزا تام، مدیر ارشد نهاد بهداشت و درمان کانادا گفت، بسیار مهم است که مردم همچنان به رعایت دستورالعمل‌های لازم مبادرت ورزند و تا آنجا که ممکن است، در خانه بمانند.

وی ‌همچنین اظهار کرد: نمی‌توانیم از مرگ و میر همه‌ افراد جلوگیری کنیم اما باید از وقوع فاجعه و افزایش قربانیان جلوگیری کنیم.

دولت لیبرال جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا تاکنون طیف وسیعی از اقدامات مختلف برای کمک به مشاغل آسیب‌دیده ارائه کرده است که در مجموع حدود ۱۱۰ میلیارد دلار کانادا به صورت مستقیم را شامل می‌شود.

رییس برنامه و بودجه مستقل پارلمان کانادا پیش‌بینی کرده است که کسری بودجه از مبلغ ۲۷/۴ میلیارد دلار در سال مالی ۲۰۱۹-۲۰۲۰ به ۱۸۴/۲ میلیارد دلار در سال مالی ۲۰۲۰-۲۰۲۱ برسد.
مرجع : ایسنا
کد مطلب : ۱۵۱۰۲۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}