۰

جریمه 27 هزار خودرو در طرح محدودیت تردد

تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰
جریمه 27 هزار خودرو در طرح محدودیت تردد
به گزارش عصر تعادل، معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا از صدور ۲۷۴۵۱ برگ جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد.

سرهنگ عین الله جهانی با اعلام خبر فوق اظهار داشت: از آغاز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تا روز گذشته، تعداد جریمه های صادره (جریمه ۵۰۰ هزار تومانی) برای رانندگانی که با پلاک غیربومی وارد شهرهای دیگر شده و به این طرح بی توجه بوده اند، ۲۷ هزار و ۴۵۱ مورد اعلام شده؛ همچنین ۳ هزار و ۱۷۴ خودرو نیز علی رغم تذکرات، اصرار به تردد در شهرهای غیرمحل سکونت خود را داشتند، توقیف شده است.

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد: این طرح با قوت ادامه دارد و ما نیز از مردم انتظار داریم که به این موضوع بیش از گذشته اهتمام داشته باشند و با خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی و پلیس راهور همکاری های لازم را داشته باشند.

معاون اجتماعی و فرهنگ پلیس راهور خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز از ترددهای بی مورد جدا خودداری کنند و در خانه بمانند چراکه عدم توجه به این طرح، سلامت عموم جامعه را به خطر می اندازد و پلیس نیز با افراد متخلف و کسانی که طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی کنند، برابر قانون برخورد می کند.
کد مطلب : ۱۵۰۸۹۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}