۰

تندیسی ماندگار به یاد پزشکان و کادر درمانی جان‌باخته ساخته شود

تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۹
تندیسی ماندگار به یاد پزشکان و کادر درمانی جان‌باخته ساخته شود
به گزارش عصر تعادل دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری با اشاره به فداکاری کادر درمانی و مدافعان سلامت در مبارزه با بیماری کرونا، پیشنهاد کرد: تندیسی ماندگار به یاد پزشکان و کادر درمانی جان‌باخته ساخته شود تا الگوهای فداکاری در این مرحله از تاریخ سخت ایران برای نسل‌های آینده نیز به یادگار بماند.

«علی ربیعی» بامداد شنبه همچنین با انتشار بخشی از یادداشت خود در روزنامه ایران و تصویری از سه تن از پزشکان بیمارستان شهید بهشتی کاشان در حساب اینستاگرامی خود، نوشت: روزی در دهه شصت به مناسبتی با یکی از دوستان سیاستمدار و هنرمندم صحبت می‌کردم؛ او تعبیری داشت: "هیچ نسلی بدون قهرمانان ذهنی زندگی نمی‌کند." دفاع مقدس، جلوه‌هایی از فداکاری داوطلبانه و باور نکردنی پیش روی ما گشود.  

سخنگوی دولت خاطر نشان کرد: با فاصله گرفتن از دوران درخشان جنگ، فکر می‌کردیم از خودگذشتگی و دگرخواهی داوطلبانه با تحولات ارزشی جامعه فراموش شده است. به تعبیر حماسی‌خوان دوران جنگ "در باغ شهادت را بستند..." اما امروز با دیدن پرستاران و پزشکان و کارگران کادر درمانی، احساس می‌کنم لایه‌های جامعه ایران هنوز هم سرشار از گنجینه‌های ناشناخته‌ زیباست.  

دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری افزود: پیشنهاد دادم تندیسی ماندگار به یاد پزشکان و کادر درمانی جان‌باخته ساخته شود تا الگوهای فداکاری در این مرحله از تاریخ سخت ایران برای نسل‌های آینده نیز به یادگار بماند.  

وی تصریح کرد: جامعه همواره نیازمند قهرمانانی از جنس خودش است؛ قهرمانانی دست یافتنی، همانند من، تو، همه...
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۵۰۸۲۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}