۰

حمله تند کارگردانان به رئیس صدا و سیما

تاریخ انتشار
جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۱
حمله تند کارگردانان به رئیس صدا و سیما
به گزارش عصر تعادل، کانون کارگردانان سینمای ایران در نامه‌ای به رئیس سازمان صداوسیما برای دومین بار خواستار تعطیلی پروژه های تلویزیونی شد. در بخشی از این نامه خطاب به عبدالعلی علی عسگری آمده که مسئولیت ابتلا یا مرگ هنرمندان بر عهده شماست.

متن نامه کانون کارگردانان سینمای ایران به عبدالعلی علی عسگری، رئیس سازمان صداوسیما به شرح زیر است: در خصوص مصاحبه جنابعالی و تاکید بر تعطیل نشدن‌ پروژه های تلویزیونی، متاسفانه به نظر می رسد اطلاعات داده شده به شما درباره پیشگیری های صورت گرفته در پروژه های تلویزیونی صحیح نیست.

بنابرگزارش ستاد مقابله با کرونا در سینما، چند مورد مثبت ابتلا به کرونا در بین عوامل سریال ها و همچنین رفتارهای پرخطر نیز مشاهده شده که باعث نگرانی عموم دست اندرکاران سینما و تلویزیون شده است.

همچنین پخش فیلمی عجیب در فضای مجازی از پشت صحنه سریالی که جنابعالی از ایمنی بالای آن صحبت کردید نگرانی ما را بابت حفظ جان عوامل این ‌پروژه دوچندان کرد.

کانون کارگردانان سینمای ایران همانگونه که مصرانه خواستار تعطیلی پروژه های سینمایی است، از شما نیز تقاضا دارد جهت حفظ جان دست اندرکاران و عوامل سینما و تلویزیون، دستور تعطیلی هر چه سریعتر پروژه های تلویزیونی را صادر فرمائید، تا مانع از پیشروی دشمن اصلی و واقعی یعنی «کرونا» شود.

بدون شک در صورت عدم توقف و ادامه فیلمبرداری تولیدات تلویزیونی، مسئولیت ابتلا به کرونا یا فوت هر کدام از عوامل این سریال ها بر عهده جنابعالی و مدیران ارشد سازمان صدا و سیما است.
کد مطلب : ۱۴۹۹۵۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}