۰

اکران زمستانی «هنروتجربه» با 12 فیلم جدید

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱
اکران زمستانی «هنروتجربه» با 12 فیلم جدید
به گزارش «عصر تعادل»، 12 فیلم جدید شامل سه فیلم بلند داستانی، چهار فیلم مستند و پنج فیلم کوتاه در بسته «یلدای کوتاه» به اکران زمستانی گروه «هنروتجربه» اضافه شدند.

در بخش فیلم‌های بلند داستانی، فیلم‌های «طلاقم بده بخاطر گربه‌ها» ساخته محمدعلی سجادی، «بچه ای با جوراب قرمز» به کارگردانی خداداد جلالی، «رستاخیز» فیلمی از کریستف هورنرت به نمایش درمی‌آید و در بخش فیلم‌های کوتاه که در بسته «یلدای کوتاه» روی پرده می روند، فیلم های کوتاه «آدم پران» به کارگردانی امیررضا جلالیان، «تنفس» ساخته فرشید ایوبی نژاد، «کل به جزء» به کارگردانی سیدوحید حسینی نامی، «بایرن مونیخ» اثر نگین امین زاده و «سینما، نمایشگاه مجهول و داستان ما» به کارگردانی حمید یوسفی به نمایش درمی آیند.

در بخش فیلم‌های مستند نیز فیلم‌های «خنده در تاریکی» ساخته مژگان خالقی، «چریکهی بهرام یا ایمان به قدرت تصویر» فیلمی از فرشید قلی پور و دو فیلم از مهرشاد کارخانی با عناوین «آرشیو متروک» و«تیتراژ در سینمای ایران» اکران زمستانه گروه «هنروتجربه» را تشکیل می‌دهند.

 
مرجع : ایسنا
کد مطلب : ۱۴۶۴۷۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}