۰

آمار جان‌باختگان حوادث آبان به زودي اعلام مي‌شود

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۲
به گزارش «عصر تعادل»، یک منبع آگاه با اعلام اینکه آمار قطعی جان‌باختگان حوادث آبان به‌زودی اعلام می‌شود، گفت: آمار جان‌باختگان بسیار کمتر از ۱۵۰۰ است و رسانه‌های غربی نمی‌توانند حتی اسامی یک دهم از آمار ادعایی خود را اعلام کنند.
یک منبع آگاه با اشاره به جان باختن تعدادی از هموطنان در حوادث ناشی از سوءاستفاده برخی آشوب‌طلبان از اعتراضات به سهمیه‌بندی بنزین گفت: در بررسی‌های انجام شده فقط در ۲ استان تهران و البرز مشخص شد تاکنون حدود ۶۰ درصد جانباختگان اغتشاشات اخیر ربطی به آشوب‌گران نداشتند و با اسلحه‌های سبک غیرسازمانی و یا سلاح سرد به قتل رسیدند.
وی افزود: مطابق دستور اخیر رهبر انقلاب این افراد به عنوان شهید به بنیاد شهید معرفی خواهند شد.
این منبع آگاه همچنین درباره تعداد کشته‌شدگان گفت: آمار قطعی به‌زودی و پس از اتمام بررسی‌ها توسط مراجع ذیربط اعلام خواهد شد.
وی با مضحک خواندن آمار‌های رسانه‌های غربی درباره تعداد کشته شدگان که میزان آن را ۱۵۰۰ نفر اعلام کرده اند، گفت: آمار جانباختگان بسیار کمتر از این تعداد است و این رسانه‌ها مطمئنا نمی‌توانند حتی اسامی یک دهم از آمار ادعایی خود را اعلام کنند.
کد مطلب : ۱۴۶۴۳۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}