۰

انتشار جزئیات مصوبات هیات مدیره استقلال/در انتظار استراماچونی

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۷
انتشار جزئیات مصوبات هیات مدیره استقلال/در انتظار استراماچونی
به گزارش «عصر تعادل»، نشست هیات مدیره باشگاه استقلال با حضور همه اعضا تشکیل شد تا در این جلسه در خصوص آینده این باشگاه برنامه ریزی و تصمیم گیری به عمل آید. 
در ابتدای جلسه، بعد از قرائت گزارش مفصلی از سوی خلیل‌زاده درباره نحوه واریز مطالبات استراماچونی به حساب ایشان، اعضای هیات مدیره با بیان اینکه پول آندره‌آ استراماچونی به حساب ایشان واریز شده و از طرفی این موضوع به تایید سرمربی استقلال رسیده، خواهان فراهم شدن مقدمات بازگشت استراماچونی به ایران شدند.
در این جلسه مقرر گردید تا همچنان اسماعیل خلیل‌زاده برابر مصوبه قبلی به عنوان سرپرست باشگاه استقلال به وظایف خود و با اختیارات کامل در این باشگاه ادامه دهد. 
در این جلسه پرداخت حقوق معوقه میلیچ و دیاباته هم مورد بحث قرار گرفت و مصوب شد که ظرف ۲۴ ساعت این حقوق عقب افتاده به این دو بازیکن پرداخت شود.
در خصوص تامین منابع مالی باشگاه و مطالبات آبی‌پوشان از حامیان مالی هم در این جلسه گزارش مفصلی مطرح شد و مقرر شد تا اقدامات مربوطه برای وصول مطالبات از حامیان مالی صورت بگیرد.
دیگر مسئله مورد بحث در این جلسه، موضوع اردوی آبی‌پوشان برای حضور قدرتمند در نیم فصل دوم بود. در نهایت مقرر شد که زمان و مکان این اردو با نظر آندره‌آ استراماچونی سرمربی استقلال مشخص شود.
آخرین موضوع مطرح شده در این جلسه، بحث تقویت استقلال در نیم فصل بود. در نهایت مصوب شد که پس از ارائه لیست خروج و خرید استقلال از سوی سرمربی استقلال، این لیست در کمیته نقل و انتقالات استقلال با حضور آقایان بهرام امیری، هادی مباشری و امیر سلطانی مطرح و به سرعت جهت انجام آن، اقدامات لازمه صورت بگیرد.
مرجع : مهر
کد مطلب : ۱۴۶۲۷۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}