۰

کیهان خبر داد؛‌ اکثر امضا‌کنندگان بیانیه 77 نفر احضار یا بازجویی شده‌اند

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۹
کیهان خبر داد؛‌ اکثر امضا‌کنندگان بیانیه 77 نفر احضار یا بازجویی شده‌اند
به گزارش «عصر تعادل» روزنامه کیهان تیتر اصلی خود را به "پاسخ 777 استاد دانشگاه به بیانیه اصلاح‌طلبان" اختصاص داد و در بخشی از آن نوشت: «اکثر 77 تن از مدعیان اصلاحات که اخیراً با صدور یک بیانیه وطن فروشانه از اراذل و اوباش اجاره‌ای حمایت کرده بودند به دادگاه احضار شده و تحت بازجوئی قرار گرفته‌اند و تنها برخی از این 77 نفر که از اصلاح‌طلبان فراری و پناهنده به کشور‌های خارجی بوده‌اند در شمار احضارشدگان نیستند».

 «گزارشی که به کیهان رسیده حاکی است، برخلاف آنچه مطرح شده، تهیه‌کننده آن بیانیه تاجزاده نبوده است بلکه بیانیه را یک اصلاح‌طلب فراری مقیم اروپا نوشته و از طریق واتساپ برای یکی از آن 77 نفر ارسال کرده بود».

 به نوشته کیهان «اگرچه تاجزاده اصرار دارد به‌عنوان محور تهیه بیانیه 77 نفر شناخته شود، ولی اطلاعات موثقی که مقامات قضایی و اطلاعاتی از احضارشدگان و برخی شواهد پیرامونی به دست آورده‌اند نشان می‌دهد که او در این میان نقش کم‌اهمیتی داشته است و حتی از تهیه‌کننده اصلی بیانیه نیز اطلاعی ندارد. گفته می‌شود مقامات قضایی به همین دلیل برای احضار فوری او اصرار چندانی به خرج نداده‌اند».
کد مطلب : ۱۴۶۰۴۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.