۰

سخنگوی وزارت خارجه: عقب‌نشینی روسیه از انجام وظایف خود در فردو به تحریم‌های آمریکا عمربوط است/یک مشکل فنی است و قابل حل است

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۴
سخنگوی وزارت خارجه: عقب‌نشینی روسیه از انجام وظایف خود در فردو به تحریم‌های آمریکا عمربوط است/یک مشکل فنی است و قابل حل است
به گزارش «عصر تعادل»، سید عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه صبح امروز در ابتدای نشست خبری خود به سفرهای اخیر ظریف به ترکیه و قطر اشاره کرد و به تشریح نتایج این سفرها پرداخت. وی گفت: در آینده نزدیک رییس جمهور به مالزی سفر می کنند.

وی ادامه داد: سفر روحانی به ژاپن نیز در دست برنامه‌ریزی است و پس از قطعی شدن در این مورد اطلاع رسانی می شود.

موسوی همچنین به سفر وزیر خارجه هند به تهران در هفته آینده اشاره کرد و گفت: وزیر امورخارجه هند برای شرکت در کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و هند به تهران سفر می کند.

سخنگوی وزارت خارجه در بخش دیگری از صحبت های خود با انتقاد از برخی رفتارهای دوگانه مقامات سعودی در ارتباط با ایران گفت: ما امیدواریم سعودی‌ها از این رفتارهای دوگانه دست بردارند و دست دوستی که ایران به سمت این کشور و دیگر کشورهای منطقه دراز کرده است را بفشارد.

سخنگوی وزارت خارجه همچنین در مورد انتشار برخی اخبار مبنی بر عقب‌نشینی روسیه از انجام وظایف خود در بحث تاسیسات فردو و اینکه گفته می‌شود این موضوع مربوط به بحث تحریم‌های آمریکا علیه ایران است گفت: استباط ما عقب نشینی نیست بلکه یک مشکل فنی است و قابل حل است.
کد مطلب : ۱۴۶۰۴۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.