۰

کیانوش‌راد بازداشت شد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۳
کیانوش‌راد بازداشت شد
به گزارش «عصر تعادل» محمد کیانوش‌راد، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت و نماینده مردم اهواز در مجلس ششم با حضور نیروهای امنیتی در منزلش بازداشت شد.

 یک منبع آگاه اعلام کرد که وی بعد از بازداشت به زندان اوین منتقل شده است.

 این فرد دومین نفری است که بعد از امضای نامه اعتراضی اصلاح‌طلبان درباره خشونت‌های صورت گرفته توسط حکومت در حوادث آبان ماه، بازداشت می‌شود. پیش از این نیز مهدی محمودیان عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت بازداشت شده بود.

 قابل ذکر است، بعد از اتفاقات تلخی که در قبال افزایش قیمت بنزین در برخی از استان‌های کشور رخ داد، جمعی از اصلاح‌طلبان با نگارش نامه‌ای ضمن محکوم کردن اتفاقات اخیر، اعمال خشونت نسبت به مردم را بر گردن حکومت و نهادهای انتظامی و امنیتی انداختند. با اینکه طبق گفته نهادهای امنیتی، فتنه آبان ماه 98 از مدت‌ها قبل توسط دشمنان قسم‌خورده نظام جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی شده بود و حتی در اتفاقات اخیر بسیاری از افراد مسلحی که بازداشت شدند، از مرتبطین جریانات معاند و سلطنت‌طلب بودند.

 اصلاح‌طلبان با انتشار چنین نامه‌ای سعی داشتند تا حکومت و دولت را مسئول جان‌باختن برخی از مردم معرفی کنند و به نوعی با این اقدام خودشان را طرف مردم بدانند و تقصیر را گردن افراد دیگر بیاندازند. این درحالی است که دولتی که درحال حاضر مدیریت کشور را برعهده دارد و اقدام به افزایش قیمت بنزین بدون کار کارشناسانه کرد، مورد حمایت همین افراد و اصلاح‌طلبان بوده است.

 البته باید منتظر ماند و دید که آیا بازداشت محمد کیانوش‌راد ارتباطی با امضای نامه اعتراضی اصلاح‌طلبان نسبت به نوع رفتار نهادهای امنیتی با مردم دارد یا خیر؟
مرجع : آنا
کد مطلب : ۱۴۶۰۱۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.