اثری متفاوت از گروه هنروتجرب

12 آذر 1398 ساعت 10:22

بازیگر زن «یک کامیون غروب»، گفت: این فیلم می‌تواند اثری متفاوت و تازه در گروه «هنر و تجربه» باشد و مخاطبان در آن شاهد داستانی درست بر اساس فیلمنامه‌ای خوب هستند.


به گزارش «عصر تعادل»،‌ روشنک گرامی اظهار داشت: زمان زیادی از ساخت فیلم گذشته و من خیلی درباره آن یادم نیست فقط به یاد دارم فیلمنامه خوبی خواندیم، به یزد رفتیم، با لوکیشن های زیبایی مواجه شدیم و پلان های خوبی گرفتیم ضمن اینکه نقشم در یک کامیون غروب را دوست داشتم زیرا به نظرم نقش خیلی متفاوتی بود. 

وی با اشاره به اکران این فیلم در گروه «هنر و تجربه»، گفت: هرچند خیلی درباره حواشی و سیاستگزاری هنر و تجربه خبری ندارم می دانم به وجود آمدن این گروه خوب بود. با وجود این نمی‌دانم چرا فاصله زیادی از زمان ساخت تا اکران یک کامیون غروب افتاد. این موضوع همیشه برای ما سوال بود. کاش ما هم می دانستیم ولی باز هم جای شکرش باقی است که فیلم اکران شد.

بازیگر فیلم سینمایی هلن افزود: حداقل اتفاقی که برای مخاطب با تماشای یک کامیون غروب می افتد این است که پلان های بسیار زیبایی می بیند ضمن اینکه سجاد افشاریان فیلمنامه درجه یکی برای آن نوشته است ولی باید دید مخاطب چه واکنشی نشان می دهد، البته می دانم تصاویر زیبایی در لوکیشن های خوبی گرفته شده است.

گرامی خاطرنشان کرد: این فیلم می تواند یک اتفاق برای سینمای ما باشد هرچند هیچ کدام از ما فکر نمی کردیم یک کامیون غروب در هنر و تجربه اکران شود یعنی فکر می‌کردیم اکران عمومی‌تر داشته باشد اما در این می توان المان های هنر و تجربی را هم دید و با آن ارتباط برقرار کرد.

 فیلم سینمایی یک کامیون غروب به کارگردانی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفاری در سینماهای هنروتجربه درحال نمایش است. این فیلم داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که در محل زندگی خود که شبیه کاروانسراست، پذیرای گردشگران هستند اما با ورود یک گروه موسیقی زیرزمینی به آنجا که یک زن ناشناس هم همراه آن‌ها است، درگیر ماجراهایی می‌شوند.


کد مطلب: 145609

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/145609/اثری-متفاوت-گروه-هنروتجرب

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir