۰

انتقاد آشنا از رویکرد صدا‌و‌سیما

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۲
انتقاد آشنا از رویکرد صدا‌و‌سیما
به گزارش «عصر تعادل» در ابتدای نامه حسام‌الدین آشنا به هدف‌گیری دولت و اتخاذ یک رویکرد جناحی و سیاست‌زده توسط صداوسیما اشاره شده‌ است: «همان‌گونه که مستحضرید طرح سهمیه‌بندی بنزین، مصوب سران قوا و مورد تایید مقام معظم رهبری بوده است. بررسی بخش‌های خبری صداوسیما و برنامه‌های گفتگومحور آن، نشان می‌دهد با فروکش کردن اعتراضات به سهمیه‌بندی بنزین، رویکرد صداوسیما نیز به هدف‌گیری دولت تغییر پیدا کرده‌است. این مواجهه سیاست‌زده و جناحی با یک مسئله ملی، تقلیل موضوع و بر خلاف وظیفه صداوسیما به عنوان رسانه ملی است».

در ادامه نماینده رییس جمهور در شورای نظارت الزاماتی را که باید صداوسیما در پوشش و بررسی اعتراضات آبان‌ماه ۹۸ مورد توجه قرار دهد، بیان کرده و خواستار بی‌طرفی سازمان شده‌است: «از بخش‌های خبری و برنامه‌های سیاسی سازمان انتظار می‌رود با بی‌طرفی، عینیت و جامع‌نگری به بررسی چرایی و ابعاد مختلف اعتراضات مردمی، تفکیک معترضان از آشوبگران و اختصاص زمان و فضا برای بیان نظرات‌شان و بررسی نحوه عملکرد قوای سه‌گانه و نیروهای نظامی و انتظامی در مواجهه با اعتراضات، بپردازند».

مشاور رییس جمهور در پایان نیز از رییس شورای نظارت خواسته است تا مراتب اعتراض این شورا به سازمان ابلاغ شود: «براین اساس مستدعی است در مکاتبه با سازمان، اعتراض شورای نظارت به این رویکرد تقلیل‌گرایانه و ضرورت اصلاح رویه در پوشش و بررسی وقایع آبان‌ماه، ابلاغ گردد».
کد مطلب : ۱۴۵۵۸۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.