یک داور ایرانی در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «داکا»

11 آذر 1398 ساعت 13:04

سعید نجاتی در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه و مستقل داکا ۲۰۱۹ به‌عنوان یکی از اعضای هیات داوران بخش بین‌الملل انتخاب شد.


به گزارش «عصر تعادل»، سعید نجاتی فیلمساز ایرانی به عنوان یکی از اعضای هیات داوران بخش بین‌الملل پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه و مستقل داکا ۲۰۱۹ انتخاب شد.

جشنواره بین المللی فیلم کوتاه و مستقل داکا (ISIFF)، یک رویداد فیلم دوسالانه در کشور بنگلادش است که از سال ۱۹۸۸ شروع به فعالیت کرده و در حال حاضر یکی از قدیمی ترین جشنواره‌های فیلم کوتاه مستقل در جنوب آسیا به شمار می‌آید. این جشنواره با شعار ترویج فرهنگ سینمای مستقل راه اندازی شده و در حال حاضر ویترین بسیار متفاوتی از آخرین آثار کوتاه و مستقل (داستانی، انیمیشن، مستند و تجربی) به نمایش می‌گذارد.

سعید نجاتی فارغ‌التحصیل رشته سینما در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه سوره تهران است و در کارنامه کاری خود تدریس در دانشگاه سوره؛ عضویت در هیات داوری جشنواره‌هایی چون جشنواره بین‌المللی ازمیر ترکیه، جشن خانه سینما، جشنواره سما، جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران و جشنواره‌های منطقه‌ای انجمن سینمای جوان را دارد.

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «داکا» از ۷ تا ۱۳ دسامبر مصادف با ۱۶ تا ۲۲ آذرماه ۹۸ در بنگلادش برگزار می‌شود.


کد مطلب: 145585

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/145585/یک-داور-ایرانی-جشنواره-بین-المللی-فیلم-کوتاه-داکا

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir