۰

«دختر شیرازی» از چهارشنبه اکران می‌شود

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۸
«دختر شیرازی» از چهارشنبه اکران می‌شود
به گزارش «عصر تعادل» غلامرضا فرجی درباره آخرین مصوبات جلسه امروز (یکشنبه - ۱۰ آذر) شورای صنفی نمایش، اظهار داشت: فیلم سینمایی «دختر شیرازی» به کارگردانی افشین هاشمی از روز چهارشنبه سیزدهم آذر ماه در گروه آزاد اکران می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در جلسه امروز قرارداد فیلم «عطر داغ» به کارگردانی علی ابراهیمی در گروه استقلال برای اکران بعد از «جهان با من برقص» سروش صحت ثبت شد، افزود: همچنین قرارداد فیلم سینمایی «کله پوک» ساخته جواد مزدآبادی نیز در گروه ایران بعد از فیلم «سونامی» میلاد صدرعاملی به ثبت رسید.

سخنگوی شورای صنفی نمایش خاطرنشان کرد: قرارداد «کاتی و ستاره» رضا مجلسی هم در گروه ایران بعد از اکران «کله پوک» به ثبت رسید.

فرجی گفت:‌ کف فروش فیلم‌ها در این جلسه بررسی شد و فعلاً اکران آن‌ها ادامه دارد و هفته آینده دوباره بررسی و تصمیم‌گیری می‌شود.

بنا بر این گزارش، فیلم سینمایی «آشفته‌گی» به کارگردانی فریدون جیرانی که پیش‌تر قرار بود بعد از اکران «قسم» در گروه «زندگی» روی پرده برود، بعد از پایان اکران «تورنادو» به کارگردانی جواد هاشمی در این گروه سینمایی، روی پرده خواهد رفت.
کد مطلب : ۱۴۵۵۵۵
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.