۰
پس از سرور جپاروف

امید به استقلال بازمی‌گردد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۸
امید به استقلال بازمی‌گردد
به گزارش عصر تعادل با پایان نیم‌فصل و آغاز فصل نقل‌وانتقالات زمستانی اسامی بازیکنان سرشناسی برای حضور در تیم‌های مختلف به گوش می‌رسد امید نورافکن، مدافع و هافبک سابق تیم استقلال که در ابتدای فصل به شارلوای بلژیک پیوست یکی از همین بازیکنان است و می‌تواند یکی از ستاره‌های نقل‌وانتقالات زمستانی هم باشد.

او که در حال حاضر در تمرینات تیم امید حضور دارد ضمن بیان این‌که فعلا قصد مصاحبه ندارد اعلام کرده که تکلیفش تا یک هفته دیگر مشخص خواهد شد. گفته می‌شود نورافکن در آستانه بازگشت به استقلال قرار دارد اما گویا بر سر راه این انتقال مشکلاتی وجود دارد. نورافکن که با شالروا قرارداد دارد برای پیوستن به استقلال با چالش دریافت رضایت‌نامه مواجه است. به نوشته خراسان، تیم بلژیکی معتقد است این انتقال به طور قرضی انجام شود اما استقلالی‌ها نورافکن را به شکل دائمی می‌خواهند و همین موضوع به نظر چالش اصلی بین ۲ باشگاه است. با این وجود آنطور که نورافکن گفته در مدت یک هفته تکلیف تیم آینده او مشخص خواهد شد.

پایان پیام//
کد مطلب : ۱۴۵۰۱۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.