۰

مهمترین مشکل تهرانی‌ها از دید حناچی چيست؟!

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۲
پیروز حناچی عصر امروز در جلسه تکریم و معارفه استاندار تهران با اشاره به قدمت تهران اظهار داشت: اخیراً نمایشگاهی در موزه ملی برگزار شده که نشان می‌دهد قدمت تهران به ۸ هزار سال پیش برمی‌گردد.
وی بیان کرد: تهران از حدود  ۲۰۰ سال پیش تاکنون  در حال توسعه است و علی‌رغم همه مشکلات این جمعیت را پذیرا است و به عنوان بزرگ‌ترین کلان‌شهر نیاز به توجه بیشتری دارد چرا  که ۴۲ شهر و ۱۶  شهرستان در اطراف آن وجود دارد که پاسخگویی به مطالبات ساکنان آن نیاز به تلاش و برنامه‌ریزی‌های بیشتری دارد.
شهردار تهران با اشاره به تقاضای خُرد شدن شهرستان‌ها افزود: تقاضا برای خُرد شدن شهرستان‌ها وجود دارد که در راستای دریافت خدمات بیشتر است؛ بنابراین باید با تدبیر مناسب تلاش شود تا با پیگیری همه اجزا در یک راستا بتوان راهکاری مناسب برای برطرف کردن مشکلات پیدا کرد.
حناچی عنوان کرد: نظرسنجی‌ها از مردم نشان می‌دهد ۷۰ درصد مردم بحران ترافیک و آلودگی هوا را بحران اصلی تهران می‌دانند و فقر و مسائل مادی در رده‌های بعدی قرار دارد که این امر نشان می‌دهد مردم با این مشکلات روبه رو هستند و همکاری و همیاری مردم برای این مشکل ضروری است.
وی خاطرنشان کرد: علت اصلی آلایندگی تهران وسایل نقلیه موتوری از موتورهای دوچرخ، خودروهای شخصی و عمومی است که اقدامات مؤثر برای بهبود حمل و نقل عمومی انجام شده اما کافی نیست که اگر همه تلاش کنیم شاید بتوان بخشی از مشکلات تهران را برطرف کرد.
کد مطلب : ۱۴۵۰۰۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.