۰

۷هزارخدمات بهداشتی درمانی به مددجویان کمیته امداد سمنان ارائه شده است

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۱
علی عرب صبح یک‌شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه طی هشت‌ماهه امسال ۱۷ هزار و ۸۵۶ خدمات بهداشتی درمانی به مددجویان کمیته امداد استان ارائه‌شده است، ابراز داشت: علاوه بر کمیته امداد ۶۲۰حامی و خیر در طرح شفا با کمیته امداد همکاری دارند که این تعداد از ۴۲۹ بیمار حمایت می‌کنند.
 معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان بیان داشت در استان سمنان ۸۱۶ مددجو با بیماری‌های صعب‌العلاج و ۱۵۰ بیمار سرطانی از کمیته امداد خدمات بهداشتی و درمانی دریافت می‌کنند وهمچنین  ۳۱۸ بیمار نیازمند نگهداری و ۳۴۸ بیمار مزمن نیز تحت پوشش این نهاد قرار دارند که خیران می‌توانند در قالب طرح شفابخشی از هزینه‌های درمانی این افراد را عهده‌دار شوند.
 عرب بابیان اینکه طی هشت‌ماهه امسال چهار میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان به امور درمانی و بهداشتی مددجویان اختصاص داده شده است، ابراز داشت: مددجویان کمیته امداد طی این بازه زمانی از هزینه‌های درمانی، دندانپزشکی، عصا، ویلچر و عینک بهره‌مند شدند.
عرب بابیان اینکه یک هزار و ۲۰۰ خانوار مددجو کمیته امداد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، تصریح کرد: کمیته امداد علاوه بر سرفصل‌های بهداشت و درمان در زمینه توزیع سبد غذایی برای پیشگیری از سوء تغذیه، سلامت زنان، طرح‌های غربال‌گری، بیمه مکمل درمانی و غیره نیز ورود موثر دارد.
او ضمن بیان اینکه در قالب بیمه مکمل درمان به ۲۷ هزار و ۷۴۷ خدمت بهداشتی درمانی ارائه‌شده است، اضافه کرد: برای انجام این خدمات یک میلیارد و ۳۵ میلیون تومان هزینه شده که بیمه شدگان تامین اجتماعی از آن بهره‌مند شده اند.
 
کد مطلب : ۱۴۴۹۸۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.