۰
با اعلام میرعلی اشرف پوری حسینی

زمان مزایده استقلال و پرسپولیس مشخص شد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۵
زمان مزایده استقلال و پرسپولیس مشخص شد
به گزارش عصر تعادل به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید میر علی اشرف پوری حسینی با اشاره به تصویب واگذاری 2 شرکت استقلال و پرسپولیس در هیات دولت گفت: از سلطانی فر تشکر می کنم و در واقع تلاش‌های او و موافقت روحانی موجب شد استقلال و پرسپولیس دوباره وارد چرخه واگذاری و خصوصی سازی شوند.

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: مراحل ارزیابی و قیمت گذاری 2 باشگاه را حداکثر تا دو ماه آینده انجام خواهیم داد و قیمت پایه را به هیات  واگذاری اعلام می‌کنیم و قصد داریم تا قبل از عید مزایده واگذاری استقلال و پرسپولیس را انجام دهیم.

پوری حسینی درباره قیمت پایه 2 شرکت استقلال و پرسپولیس گفت: قطعا قیمت پایه به گونه ای خواهد که در دسترس علاقمندان و پیشکسوتان 2 باشگاه قرار بگیرد.

البته داستان واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی سال‌هاست که مطرح شده و حتی 4 سال پیش مزایده‌ای هم در سازمان خصوصی سازی برگزار شد که آن برنامه با مخالفت مجلس سرانجامی نداشت. حال پس از مدت‌ها و با توجه به اینکه فیفا فوتبال ایران را زیر ذره‌بین برده و با گزارش‌هایی که از داخل به این نهاد بین‌المللی می‌رسد حتی بحث تعلیق فوتبال ما هم مطرح شده بود، بحث خصوصی‌سازی سرخابی‌ها جدیت بیشتری گرفته است. 

پایان پیام//
کد مطلب : ۱۴۴۹۷۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.