۰
وداع با خارجی‌های بی‌کیفیت

گرو و نویمایر از استقلال جدا شدند  

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
گرو و نویمایر از استقلال جدا شدند  
به گزارش عصر تعادل، پس از کوچ دسته جمعی ستارگان استقلال در ابتدای فصل، این تیم برای جانشینی بازیکنانی مانند مامه بابا تیام و سرور جپاروف، الحاجی گرو از نیجریه و مارکوس نویمایر آلمانی را به خدمت گرفت. در حالی که همه هواداران استقلال از این بازیکنان انتظارات بالایی داشتند، آن‌ها هرگز نتوانستند در قواره بازیکنانی تاثیرگذار خود را نشان بدهند و جدایی‌شان در نیم فصل از جمع آبی‌پوشان محتمل بود.
 
گرو که فصل پیش هم صحبت‌هایی مبنی بر پیوستن او به استقلال مطرح بود، سرانجام در ابتدای فصل از اوسترشوند سوئیس جدا شد و به استقلال پیوست اما بازی‌های ضعیفی از خود به نمایش گذاشت و تنها یک گل از روی نقطه پنالتی در جام حذفی برای آبی‌پوشان به ثمر رساند. بازی‌های او با انتقاد بسیاری از هواداران و کارشناسان مواجه شد تا سرانجام او عطای استقلال را به لقایش ببخشد. 

گرو که جمعه قرارداد خود را با استقلال فسخ کرده بود، بامداد امروز در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «لحظه ای که چالش ها را قبول نمیکنی درست همان لحظه ای است که به جلو حرکت نمیکنی.
بازی کردن در یکی از بهترین تیمهای آسیا یک‌تجربه شگفت انگیز بود، از همان روز اولی که اینجا رسیدم از همه چیز لذت بردم.
میخواهم از سرمربی، هم تیمی ها و مسئولان باشگاه تشکر کنم و همچنین یک‌ تشکر بزرگ از تماشاگران دوست داشتنی ای که با قلبهای باورنکردنی خود حمایت میکردند.
یک بار دیگر از همه کسانی که اینجا در ایران و استقلال همراهم بودند، تشکر میکنم.
با آرزوی بهترین ها برای شما در آینده»
 
جدایی نویمایر اما بی‌ سرو صداتر بود. او که با حضور در منچستریونایتد، با کارنامه قابل قبولی به استقلال آمده بود، هرگز نتوانست جای خالی سرور جپاروف و امید ابراهیمی را برای استقلالی‌ها محو کند. نویمایر پنجشنبه گذشته پس از مصدومیت فرشید باقری به میدان رفت و می‌توانست با یک بازی درخشان سرنوشت خود را تغییر دهد اما با هدر دادن فرصت‌های طلایی، پرونده خود را در استقلال بست.
 
باید منتظر ماند و دید که شفر در آستانه لیگ قهرمانان آسیا و دور برگشت لیگ برتر که استقلال همچنان از مدعیان قهرمانی آن به شمار می‌آید، چه بازیکنانی را جانشین شماره های 9 و 23 ناکام خود خواهد کرد. این میان به نظر می‌رسد بازگشت جپاروف از هم‌اکنون قطعی شده و استقلالی‌ها به دنبال یک مهاجم گلزن و برجسته آفریقایی می‌گردند. بازیکنی همسنگ تیام تا شاید بازهم آبی‌ها به مدعی قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا تبدیل شوند.

یاسر سماوات 
کد مطلب : ۱۴۴۹۴۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.