۰

انتقال آب درياي خزر عملياتي مي شود؟!

تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵
قاسم احمدی لاشکی، نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس در جلسه شورای اداری مازندران اظهار کرد: بودجه سال ۹۸ تدوین شده است اما در آخرین نشست سران قوا قرار شد تغییراتی در برخی  لایحه‌ها ایجاد شود. معیشت، رفاه اجتماعی، بازنشستگان و اقشار آسیب پذیر جزء اولویت‌های لایحه مطروحه است و پایداری بودجه در زمان تحریم‌ها باید دقیق دیده و بررسی شود.
نماینده نوشهر و چالوس در مجلس با اشاره به اینکه در حوزه عمرانی کارها نسبت به سال گذشته باید پیشرفت بهتری داشته باشد، اظهار کرد: برای رسیدن به توسعه و پیشبرد بهتر کارها باید همه در کنار هم مشارکت کنند و راه‌حل های جدی برای پیشبرد طرح های نیمه کاره ارائه شود.
نماینده وشهر و چالوس در مجلس گفت: در موضوع اشتغالزایی و اشتغال فراگیر نیز در مازندران ظرفیت‌های بیشماری وجود دارد که باید در اولویت کار استاندار قرار گیرد. سنگ اندازی بانک‌ها مشکل بزرگ این حوزه است و خواستار چاره‌جویی برای رفع آن شده‌ایم.
علی اصغر یوسف نژاد، نماینده ساری و میاندرود در مجلس نیز در این جلسه با اشاره به اینکه پژوهش در کشور به نوعی گرفتار مسائل اداری شده است، اظهار کرد: پژوهش و پژوهش گری در حوزه اجرایی باید مورد توجه قرار گیرد.
نماینده مردم ساری و میاندورد در مجلس با اشاره به اینکه همکاری دستگاه های اجرایی در توسعه استان بسیار مهم است، تصریح کرد: اگر دستگاه های اجرایی به هم کمک نکنند، مسائل اداری به کندی پیش خواهد رفت. در زمینه انتصاب ها باید شایسته سالاری اعمال شود و مدیران ضعیف باید جای خود را به افراد مشتاق کار، قوی و مطیع نظام بدهند.
یوسف نژاد با اشاره به اینکه ظرفیت های استان به لحاظ نیروی انسانی، اقتصادی، کشاورزی و تجارت خارجی باید شناسایی شود، افزود: با استفاده از ظرفیت تجارت خارجی می توان شاهد رونق اقتصادی در مازندران بود.
نماینده ساری و میاندرود در مجلس یادآور شد: مسائل فرهنگی، حاشیه‌نشینی، اعتیاد و طلاق باید مورد توجه مدیران قرار بگیرد.
 
کد مطلب : ۱۴۴۹۳۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.