۰
پیروزی در انتخابات تک نفره!

خسروی وفا تا 1401 رئیس کمیته ملی پارالمپیک شد

تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۶
خسروی وفا تا 1401 رئیس کمیته ملی پارالمپیک شد
به گزارش عصر تعادل، مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک از صبح امروز با حضور وزیر ورزش، داورزنی و شاهرخ شهنازی به عنوان نمایندگان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک آغاز شده است.

قبل از شروع انتخابات، محمدرضا داورزنی تاکید کرد بازنشسته ها نمی توانند طبق قانون در انتخابات حاضر باشند. معاون وزیر ورزش گفت: «دوستانی که فرزند شهید هستند، یا بالای سه سال اسارات دارند و یا بالای 50 درصد جانبازی از این قانون مستثنی هستند.»

بعد از صحبت های داورزنی ۲ نفر از کاندیداها یعنی واعظ موسوی و برجسته انصراف دادند تا انتخابات آغاز شود.

در اولین بخش انتخابات بخش ریاست برگزار شد که البته از قبل تکلیف آن مشخص بود. محمود خسروی وفا به عنوان تنها کاندیدای این بخش به رای گذاشته شد و توانست ۴۶ رای از ۵۰ رای ممکن را به دست بیاورد.

پیش از این مسعود اشرفی، دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک هم برای ریاست کاندیدا شده بود که قبل از حضور در انتخابات انصرافش را اعلام کرد. در واقع خسروی وفا هم مثل صالحی امیری که سال قبل به تنهایی کاندیدای ریاست کمیته ملی المپیک بود، در یک انتخابات انفرادی بار دیگر این مسئولیت را برای ۴ سال برعهده گرفت.

خسروی‌وفا از سال ۱۳۷۹ که کمیته ملی پارالمپیک تشکیل شد، ریاست این کمیته را بر عهده دارد و حالا ریاستش را تا سال ۱۴۰۱ تمدید کرده است.

 
کد مطلب : ۱۴۴۹۲۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.