۰
پایان نیم فصل برای سرخ‌پوشان

پرسپولیس رنگ صدر جدول را ندید

تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۷
پرسپولیس رنگ صدر جدول را ندید
به گزارش عصر تعادل، در ادامه رقابت‌های هفته پایانی نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌ پرسپولیس ساعت 16:15 دیروز جمعه 23 آذر میزبان پارس جم جنوبی در ورزشگاه آزادی تهران با قضاوت رضا کرمانشاهی بود.
 
بازی متعادل  آغاز شد و موقعیت زیادی روی دروازه‌‎ها ایجاد نشد تا اینکه دقیقه 31 فرار عالیشاه از چپ و ارسال زمینی او به علی علیپور رسید و او با عبور از مدافع مستقیم خود طاق دروازه رحمان احمدی را فروریخت تا نیمه نخست با همین تک گل به سود شاگردان برانکو به پایان برسد.
 
در نیمه دوم  اما پرسپولیس خیلی زود به گل دوم رسید. دقیقه 50 بازی مستقیم سرخ‌پوشان و ارسال بلند آن‌ها با ضربه سر اشتباه مدافعان جم همراه شد. توپ به گادوین منشا رسید و او در درگیری با بازیکنان بوشهری توپ را از دست داد و روی محسن بنگر هم مرتکب خطا شد اما کرمانشاهی این خطا را ندید تا علیپور با تعقیب توپ و ضربه‌ای زمینی توپ را به کنج دروازه بزند و با وجود تاثیری که احمدی روی آن گذاشت، گل دوم پرسپولیس به ثمر رسید تا بازهم سرخپوشان در صحنه‌ای بحث برانگیز به گل برسند.
 
 
 
فقط 6 دقیقه بعد دفاع آسیب‌پذیر جم در روزی که چند مهره تاثیرگذار خود را به دلیل مصدومیت به همراه نداشت بازهم در حمله پرسپولیسی‌ها جا ماند تا این بار عالیشاه روی یک و دو با گادوین منشا از زاویه بسته توپ را از بین پاهای احمدی به قعر دروازه پارس بفرستد و ورزشگاه را منفجر کند. در ادامه پرسپولیس فرصت‌های بسیار خوبی برای گلزنی داشت اما ایستادگی رحمان احمدی در یکی دو صحنه باعث شد آن‌ها به گل چهارم نرسند. البته یک بار هم علیپور دروازه پارس را باز کرد اما کرمانشاهی به اشتباه در سوت خود دمید و خطای علیپور را اعلام کرد تا گل سوم او مردود  اعلام شود.
 
نتیجه سه بر صفر باعث شد برانکو به نیمکت خود هم بیشتر توجه کند و در ادامه محمد امین اسدی و احسان حسینی را به میدان بفرستد و عالیشاه و منشا را از بازی بیرون بکشد.
 
با این نتیجه پرسپولیس می‌توانست دست‌کم 24 ساعت صدرنشین لیگ برتر شود اما درست در آخرین ثانیه‌های 4 دقیقه وقت تلف‌شده بازی خطای مدافعان پرسپولیس روی روح‌الله سیف‌اللهی که به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان شده بود یک پنالتی برای شاگردان مهدی تارتار به ارمغان آورد و خود سیف‌اللهی توپ را خلاف جهت حرکت بیرانوند به قعر دروازه سرخپوشان فرستاد تا بازی با نتیجه سه بر یک به سود پرسپولیس به پایان برسد.
 
این گل در حالی به ثمر رسید که اگر پرسپولیس با نتیجه سه بر صفر برنده بازی می‌شد موقتا به صدر جدول می‌رفت اما با پذیرفتن این گل تفاضل آن‌ها با پدیده یکسان شد و به دلیل گل زده بیشتر تیم مشهدی، پرسپولیس شانس خود را برای قهرمانی نیم فصل از دست داد.
 
در آخرین دیدار از هفته پانزدهم عصر امروز تیم‌ استقلال خوزستان در اهواز میزبان سپاهان اصفهان است و شاگردان امیر قلعه‌نویی در صورت پیروزی در این دیدار قهرمان نیم‌فصل خواهند شد.
کد مطلب : ۱۴۴۸۹۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.