۰

محمد قمی: رهبری فرمودند اگر غفلت کنیم سیلی می‌خوریم

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۱
حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی روز چهارشنبه در «نشست مدیران کل سازمان تبلیغات اسلامی» در استان قم افزود: این روند باعث خوهد شد که اراده های مردم نیرومند تر شود تا مردم مقاومت کنند.
وی ادامه داد: به نظر من ارزیابی عملکرد مدیران سازمان نباید بر اساس تعداد کلاس ها و منبرهایی که تشکیل داده اند بررسی شود، بلکه ارزیابی به نتیجه و ثمره است، رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: مردم ما مردم خوبی هستند و اگر اسلام ناب به درستی عرضه شود؛ تصمیم می گیرند و می ایستند.
وی گفت: بر اساس دیدگاه رهبر معظم انقلاب، سازمان تبلیغات یکی از مهم ترین رویش های انقلاب اسلامی است که باید اسلام ناب را به مردم معرفی کند.
قمی گفت: در کلام امام راحل نیز داریم که اسلام، دین افراد مجاهدیست که به دنبال حق و عدالتند، دین کسانیست که در راه استقلال و آزادی مجاهدت می کنند، وظیفه سازمان تبلیغات معرفی و تبیین همین اسلام است.
وی با بیان این که اساس برنامه راهبردی دین، تبیین آن است، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب، در جایی فرمودند اگر ما غفلت و کوتاهی کنیم سیلی خواهیم خورد، اولین دغدغه امام ، اسلام ناب، ظلم ستیز ، اسلام عدل و قسط و دفاع از حقوق مظلومان و مستضعفان است، وظیفه سازمان تبلیغات تبیین اسلام ناب است، باید تفاوت اسلام انقلابی و اسلام غیرانقلابی بیان شود.
رییس سازمان تبلیغات با اشاره به این سخن از مقام معظم رهبری که فرمودند: «نمی گویم اهمیت سازمان تبلیغات بیشتر شده، بلکه چندین برابر شده»، گفت: ما کاری به جز تبیین اسلام ناب نداریم، در همین شان و جایگاه طلبگی وظیفه مان هدایت انسان و پیشبرد اهداف انقلاب است.
وی با بیان این جمله از رهبر معظم انقلاب که در شرایطی از انقلاب قرار گرفته ایم که مردم باید تصمیم بگیرند که بایستند، گفت: با تبیین درست اسلام ناب مردم باید به این نتیجه برسند، تصمیم بگیرند که بایستند، رهبر معظم انقلاب عمیقا به مردم سالاری دینی معتقد هستند.
وی در پایان با اشاره به اینکه در جریان تبلیغ در کشور باید تفاوت و پیشرفت ایجاد شود، تصریح کرد : تا سال گذشته ما در صنعت نانو در جهان پنجم بودیم، الان چهارمیم، در بحث تبلیغ چطور؟ آیا پیشرفتی داشته ایم؟ به چه میزان؟ برداشت بنده حقیر این است که این تفاوت باید ایجاد شود.
نشست مدیران کل سازمان تبلیغات اسلامی در شهر قم، با موضوع معارفه مدیران و انتصابات جدید و همچنین تبیین برنامه‌ها و رویکردهای سازمان با حضور ریاست سازمان تبلیغات و جمعی از مدیران استان‌ها آغاز شد و تا فردا ادامه دارد.
کد مطلب : ۱۴۴۸۶۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.