۰

کشف 500 کیلوگرم زغال غیرمجاز بلوط در پلدختر

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۹
شیرزاد نجفی با اشاره به اجرای طرح پاکسازی روستاها و مناطق آلوده به تهیه زغال در شهرستان پلدختر گفت: مامورین یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و شهرستان های خرم آباد و پلدختر با هماهنگی عوامل انتظامی و پس از اخذ دستور قضایی نسبت به پاکسازی روستاهای منطقه میانکوه شرقی توانستند بیش از ۵۰۰ کیلو گرم زغال غیر مجاز بلوط کشف و ضبط نمایند.وی ضمن هشدار جدی به متخلفان و قاچاقچیان زغال تاکید کرد: در برخورد با سودجویان و کسانی که برای تهیه زغال با قطع درختان جنگلی اقدام به تخریب عرصه های جنگلی می کنند قاطعانه برخورد و اشد مجازات از سوی مراجع قضایی در انتظار آنان است.
حفاظت از منابع طبیعی وظیفه همگانی است
نجفی حفاظت از منابع طبیعی را وظیفه‌ای همگانی دانست و افزود: شماره تلفن ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی و رسیدگی به گزارش های مردمی در زمینه هرگونه تخلف در عرصه های منابع طبیعی است.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان در پایان از دستگاه قضا و پرسنل خدوم و زحمتکش انتظامی که همکاری خوبی در برخورد با متخلفین حوزه منابع طبیعی دارند تقدیر و تشکر کرد.
 
کد مطلب : ۱۴۴۶۷۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.