۰
اینستاگرام هم از دست نرم افزارهای سکه ای عاصی شده است

اینستاگرام لایک و فالوورهای دروغین را حذف میکند!

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۰
اینستاگرام لایک و فالوورهای دروغین را حذف میکند!
به گزارش بخش سرگرمی و تکنولوژی پایگاه خبری عصر تعادل، شبکه اجتماعی اینستاگرام به زودی کاربران و لایک های دروغین یا به اصطلاح فیک را بلاک و یا حذف میکند!اینستاگرام محبوبترین شبکه اجتماعی کره زمین، که بیش از 1 میلیارد دانلود تنها از گوگل استور گواهی بر این است که اینستاگرام پرکاربردترین شبکه اجتماعی حال حاضر است!

بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی صفحه های خود را به صورت شخصی سازی شده قرار میدهند و دسترسی عموم را برای دیده نشدن محتوای درونی خود،قفل میکنند!ولی کار به اینجا ختم نمیشود! خیل عظیمی از کاربران اینستاگرام به دنبال چشم و هم چشمی و یا دلایل گوناگون تعداد لایک و فالوور خود را بیشتر میکنند و دست به حرکات عجیب و غریب و به اصطلاح عموم (ممبر دزدی) میزنند تا بین دوستان و آشنایان خود صفحه آنها بزرگتر به نظر بیاید.

این دسته از کاربران با استفاده از نرم افزارهای لایک و کامنت خودکار و به قول عموم اپ های سکه ای به صورت اوتوماتیک هر مقدار که بخواهند لایک،فالوور و کامنت میخرند که برای بدست آوردن سکه های مورد نیاز خود باید یا توسط اکانت های فیکی که میسازند فعالیت های مورد نظر را انجام دهند و یا راه راحتتر ولی پر خرجتر را انتخاب کرده و از جیب مبارک مبالغی را میپردازند!

اینستاگرام برای مقابله با این نوع کاربران روباتهای درون نرم افزاری را طراحی کرده است که هرگونه حرکت مشکوک لایک زنی و یا فالو کردن را شناسایی کرده و رمز اکانت فیک را به صورت خودکار تغییر میدهد که کاربر باید از طریق ایمیل و یا قسمت هایی که خود اینستاگرام مشخص کرده است رمز خود را بازیابی کنند.
اگر اکانت فیک نتواند رمز خود را تغییر دهد تمامی کارهایی که توسط کاربر انجام شده است پاک و اکانت مورد نظر نیز به حالت تعلیق در خواهد آمد!
اگر یکی از کاربرانی هستید که از نرم افزارهای فیک استفاده میکنید باید خدمت شما عارض شوم که هرچه سریعتر دست از تقلب برداشته و از روش های درست برای افزایش فالوور در انتخاب کنید!
 
کد مطلب : ۱۴۴۳۶۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.