۰
کمیته انضباطی چهارشنبه درباره اتفاقات آبادان تصمیم‎‌گیری می‌کند

آبکاریان: قضاوت داوران نفت و شیمیدر رضایت‌بخش نبود

تاریخ انتشار
شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۶
آبکاریان: قضاوت داوران نفت و شیمیدر رضایت‌بخش نبود
ورژ آبکاریان درباره قضاوت دیدار تیم‌های نفت آبادان و شیمیدر به بسکتبال کلاب گفت: ما از نحوه قضاوت سه داور این دیدار رضایت نداشتیم و این هم برای نخستین بار طی این فصل است که کمیته داوران در یک بازی از مجموع کار داوران ناراضی هستیم.
 
آبکاریان درباره صحنه‌های پایان بای که منجر به اعتراض تیم پالایش نفت آبادان شد، به ویژه صحنه شارژ ویورلی آستین روی  مهدی مرادی نسب در ریباند حمله و خطای حمله محمد جمشیدی روی آرن داودی توضیح داد: مسئولان پالایش نفت امروز در دو نوبت برای ما صحنه‌هایی از بازی را فرستادند. درباره صحنه‌هایی که آبادانی‌ها صبح به ما ارجاع دادند باید بگویم در یک صحنه حق با آن‌ها بود و مابقی آن‌ها محق نبودند. برخی صحنه‌ها را هم تازه برای ما فرستاده‌اند.
 
سرپرست کمیته داوران و مسابقات فدراسیون بسکتبال در پاسخ به این‌که صحنه‌های دیگری هم بود که تیم نفت به آن‌ها اعتراض داشت، اظهار کرد: ببینید در کوارتر سوم هم اشتباهات داوری علیه تیم شیمیدر گرفته شد. من نمی‌گویم داوران خوب بودند اما اشتباه داوری برای هر دو تیم بود. به هرحال ما از قضاوت تیم داوری راضی نیستیم.
 
سرپرست کمیته داوران فدراسیون همچنین درباره اتفاقات ثانیه‌های پایانی دیدار تیم‌های پالایش نفت آبادان و شیمیدر و اعتراضات شدید هواداران تیم پالایش نفت هم گفت: قرار است روز چهارشنبه جلسه‌ای با حضور نماینده باشگاه پالایش نفت در کمیته انضباطی برگزار شود. صبح آن روز هم اتفاقات مشابهی در همان سالن در دیدار تیم‌های بانوان افتاد و این‌که نمی‌شود! آن‌ها باید پاسخگو باشند.
 
 در دیدار تیم‌های پالایش نفت آبادان و شیمیدر تهران از هفته هفتم سوپرلیگ که با نتیجه 57 بر 52 به سود شیمیدر تمام شد، حسین نیکخواه به عنوان سرداور، هادی سالم به عنوان داور اول و جواد زارع به عنوان داور دوم کوبل قضاوت را تشکیل می‌دادند و حمید کیان‌ارثی هم ناظر داوری بود.  
 
https://t.me/Fiba_club
 
 
کد مطلب : ۱۴۵۱۲۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.