۰
همه فاکتورهای موفقیت را داریم

رحمتی‌پور: استعدادیابی مربیان از وظایف مهم دپارتمان آموزش است

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۳
رحمتی‌پور: استعدادیابی مربیان از وظایف مهم دپارتمان آموزش است
جواد رحمتی‌پور در گفت‌وگو با بسکتبال کلاب و درباره شرح وظایف 12 گانه‌ای که رئیس فدراسیون بسکتبال در حکمش نوشته اظهار کرد: این 12 سرفصل دقیقا شرح وظایف من است اما این‌که این برنامه‌ها چگونه اجرایی شوند و از تئوری به فعلیت برسند، به هنر من بستگی دارد. اجرایی کردن این برنامه‌ها هم کار یک نفر نیست بلکه کاری گروهی است و امیدوارم با همکاری همه دوستان و همکاران خوبم به سرانجام برسد. 

رحمتی‌پور درباره اعتراض شرکت کنندگان در کلاس‌های مربیگری به وقفه در صدور کارت‌های‌شان توضیح داد:من دلیل وقفه های خیلی طولانی را نمی دانم. تمام سعی‌مان را میکنیم تا کارت های مذکور در صورت وجود مدارک لازم ، صادر شوند اما برنامه هایی وجود دارد که با هماهنگی همه ی ارکان فدراسیون این پروسه را کوتاهتر کنیم‌.

رئیس دپارتمان آموزش و پژوهش فدراسیون بسکتبال درباره مبحث مربیان در این دپارتمان گفت: همه مربیان عزیز کشورمان عضو این دپارتمان هستند. ما مربیان بسیار خوبی در شهرهای مختلف داریم که اهل تحقیق و پژوهش هستند و برخی مربیان جوان هم در بسکتبال وجود دارن که آموزش و یادگیری علوم روز این ورزش را اولویت خود قرارداده‌اند. ما به تعداد استان‌های کشور نمایندگانی داریم و برای برگزاری کلینیک‌های دانش‌افزایی مربیان از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم. به هرحال یکی از مهم‌ترین وظایف ما استعدادیابی مربیان داخلی است. 

او در پاسخ به این پرسش که چقدر به موفقیت خود در این سمت امیدوارید؟ هم توضیح داد: موفقیت در یک مقوله به چند المان احتیاج دارد. نخست علاقه به کاری است که انجام می‌دهید. دوم داشتن علم روز و سپس داشتن مقبولیت و حمایت از سوی کسانی که شما را در یک سمت منصوب می‌کنند. فکر می‌کنم خوشبختانه همه فاکتورهای موفقیت را در اختیار داریم و می‌توانیم در برنامه‌ها ی بلند مدت و کوتاه مدت موفق باشیم. 
کد مطلب : ۱۴۵۰۵۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.