۰
گفت‌وگوی اختصاصی با ذوالفقارنسب در فراغ دانایی‌فر

ایرج به هیچکس بدی نکرد/ او در ایران و آمریکا همیشه خودش بود

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۸
ایرج به هیچکس بدی نکرد/ او در ایران و آمریکا همیشه خودش بود
بیژن ذوالفقارنسب در حالی‌که از درگذشت ایرج دانایی‌فر بی‌اطلاع بود در گفت‌وگو با سایت عصر تعادل اظهار کرد: خبر واقعا تلخی به من دادید. نمی‌دانستم ایرج امروز درگذشته است. واقعا این ضایعه ناگوار را به خانواده او و خانواده ورزش ایران تسلیت می‌گویم.
 
او با اشاره به نقش خانواده دانایی‌فر در فوتبال ایران ادامه داد: ایرج فرزند علی دانایی یکی از  مربیان بزرگ و مشاهیر فوتبال ایران بود. او در خانواده‌ای ورزشی متولد شد و شخصیت بسیار متین و برجسته‌ای داشت. متاسفانه فوتبال ایران چهره درخشان خود را از دست داد.
 
ذوالفقارنسب درباره حضورش در تیم ملی کنار دانایی‌فر گفت: من در بازی‌های مقدماتی جام جهانی 1978 آرژانتین در تیم ملی با دانایی‌فر همبازی بودم. ایرج بازیکن بسیار خوبی بود و نقش پررنگی هم در افتخارات فوتبال ایران داشت و زننده نخستین گل تاریخ فوتبا ل ایران در جام جهانی مقابل تیم قدرتمند اسکاتلند بود. من با پیراهن پرسپولیس و دانایی‌فر با پیراهن تاج (استقلال) بارها مقابل هم قرار گرفتیم اما هرگز یادم نمی‌آید کسی از او بدی دیده باشد و ایرج در حق کسی بدی کرده باشد. چه زمانی که در ایران بود و چه زمانی که به آمریکا رفت، همواره شخصیت برجسته خود را حفظ کرد.
 
مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران اضافه کرد: از آنجا که ایرج دانایی فر در ایالات متحده آمریکا زندگی می‌کرد و گاهی به ایران می‌آمد، کمتر در کانون توجه قرار می‌گرفت. به هر حال فقدان این مرد بزرگ ضایعه دردناکی برای فوتبال ایران است. یاد و خاطره‌اش همیشه جاویدان باد.
کد مطلب : ۱۴۴۸۵۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.